idag

image244
Idag har jag varit hemma, ganska skön dag, syrran var också hemma, förkylning. Syrran var med mamma och handlade igår så nu har vi hur mycket frukt som helst hemma, så vi har frossat i frukt hela dagen. Har lite dåligt samvete, men jag är ändå tacksam för att det inte var något onyttigt och fett. Mår ganska bra just nu, fysiskt alltså, har en neutral magkänsla liksom, inte hunger och inte mättnad. Hatar hunger eftersom det gör så ont och för att jag helt enkelt är så jävla trött på att känna den varje jävla dag och så hatar jag mättnad för jag känner mig bara så jävla ÄCKLIG när jag är mätt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är bara bra att äta frukt :) Och det är ju bra för massa saker också. Jag tror inte man ska lita på kalorier hela tiden.

2008-02-04 @ 17:39:23
URL: http://easyeast.blogg.se
Postat av: Me

Jag har druckit mjölk idag. och käkat typ halstabletter. suck för allt ändå.

2008-02-04 @ 17:57:07
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se
Postat av: Didde

när jag skulle gå ner i vikt så åt jag bara tuggumi i 7 dar , visst fick jag ont i tänderna men ajg gick ner ett par kilon :)

2008-02-04 @ 20:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0