inga mer bilder

image283

Nu har C varit här och lämnat löshåret. Det passar perfekt! Nästan iallafall...
Och nej, det blir inga bilder på det. Tror inte det blir några fler bilder överhuvudtaget. Inte som det känns just ny iallafall. Jag vet inte om ni märkt det man jag har tagit bort hela kategorin "ego-pics" jag var trött på att få kommentarer på dom inläggen hela tiden. Men som sagt, det kanske blir bilder men inte nu på ett tag. Speciellt inte på min kropp. Jag skäms för mycket. Mår redan tillräckligt dåligt över hur jag ser ut och behöver inte ta emot kommentarer om min kropp.

Kommentarer
Postat av: E.

Kul med löshår, måste köpa nytt jag med =)
din kropp var vacker på dina bilder

2008-02-25 @ 16:39:41
URL: http://makemethinner.blogg.se
Postat av: anonym

Faker,
Jag beundrar dej, det har jag gjort ända sedan jag började läsa din blogg. Du verkar underbar, du kämpar för det du vill och driver den här bloggen. du är min hjälte.
låt dig inte tas ned av några (som jag lovar är fula fjortisar som inte har något liv) som kommenterar din foton.
våga vara du och våga lägga upp dina bilder, för du är bäst, Faker! Det här är din blogg och dom som inte kan acceptera det borde verkligen skaffa sig en egen! puss

2008-02-25 @ 22:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0