inte nuuuu.


Jag hade inte haft mens på 2 månader, så för två veckor sen så kom den. Jag hade nästan glömt bort den helt och blev jätte sur. Men så var den över, och nu är den här IGEN. Jag kan inte fatta det. En veckas mellanrum?! Jag måste stoppa mig full med smärtstillande så att jag slipper den där jävliga mensvärken. Måste till och med ta en innan jag ska sova, för annars vaknar jag mitt i natten av smärta. Dessutom får jag galet ont i magen av de där tabletterna. Fy.

image272
Snyggast.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:( stackare! jag har haft tur, har inte ont och blir inte skitarg (inte mer än vanligt alltså)

2008-02-20 @ 11:43:39
Postat av: Mimmi

Jobbigt =(

2008-02-20 @ 14:15:04
URL: http://xmimmix.blogg.se
Postat av: hanna

går du på gymnasiet? vilken linje isf? tänkte på att du skriver inlägg kl 11 på dagen..

2008-02-20 @ 15:04:10
Postat av: Josie

Hatar mens!!! Har det också just nu, men tycker att den borde gå över snart. Har fan haft det i en vecka snart. Grr, brukar inte ha det så länge. Nåja, det har varit minimal mängd men ändå. Hate it.

2008-02-20 @ 15:08:48
URL: http://jealousy.webblogg.se
Postat av: Stina

Jag läser din blogg rätt ofta och jag tycker den är mycket intressant. Jag förstår hur du tänker med problemet om ifall det är ok att kalla ngn smal person för smal osv. (skrivet i oktober eller något tror jag) Jag fattar fullt ut vad du menar, och att tjejer (och killar för den delen) med anorexia har precis lika mkt rätt att bli upprörda över att någon säger att han/hon är för smal som att någon skulle säga till en hon/han att den var för fet. Men en sak måste jag påpeka. 93.2% av alla människor här på jorden vill hellre vara smala än feta. Många människor tänker inte på att anorexia faktiskt är en sjukdom och att den som har det inte är redigt frisk, och därför är dom oftast avundsjuka på tjejer med anorexia, eftersom de anser att dem är smala och smal = vackert. Därför tror jag att överviktigt folk tar mer illa upp än vad folk med anorexia gör. Jag har inte anorexia eller äs och jag har inget problem med vikten alls, så jag kan inte tänka mig in i din situation, men jag ville ge ett annat perspektiv, förstår du? Jag skrev inte detta för att göra någon upprörd, utan jag vill bara att du ska veta hur det kan vara. Hoppas att du snart kommer inse att det du håller på med, kan leda till din tidiga död. Detta vet jag för att min bästa vän, led av anorexia och hon dog för två år sedan, bara 17 år gammal. Ända sen då, har jag forskat och försökt förstå mig på sjukdomen. Gör inte detta mot dina vänner och familj. Hur omedveten jag än låter så försöker jag rädda dig. Om dina vänner och familj får reda på detta, skulle dem förmodlige och förhoppningsvis stödja dig. Det hade jag iallafall gjort för min kompis, men kunde inte för att hon höll det inom sig.

2008-02-20 @ 15:11:05
Postat av: Anonym

tycker du allvarligt att det är så konstigt att den kommer och går hur den vill?

2008-02-20 @ 18:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0