sjuk

image288

Känner att jag börjar bli förkyld. Vilket jag inte vill, orkar inte med det, kommer inte kunna träna, inte träffa J, ingen av mina kompisar. Vilket jag faktiskt vill just nu eftersom jag är ur den lilla svackan jag var i igår, vet inte vad som gjorde att jag mådde så dåligt, mår ju inte 100 i vanliga fall heller som ni säkert förstår men igår var jag riktigt olycklig.

Ska iallafall försöka mota bort förkylningen med en helt annan metod än vad blondinbella använder sig av för att mota bort en förkylning.

Istället för att frossa i: apelsinjucie, vanliga apelsiner, halstabletter, godis och choklad. Ska jag ta en kort lugn promenad varmt klädd, dricka massa vatten och äta en apelsin eller två clementiner och sova någon timme.

Kommentarer
Postat av: Nikki

krya på dig vännen, känns som även jag ska gå å sova snart.. sova bort smärtan!!

men de e ju top model ikv... å klockan e inte ens 8..:(

2008-02-27 @ 19:44:10
URL: http://bonies.blogg.se
Postat av: E.

blondinbella är ju ändå knäpp, har man alltid tyckt

2008-02-28 @ 11:44:35
URL: http://makemethinner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0