taskig?

image287
Har varit hos J idag. Vi låg mest och snackade och tittade på film. Låter väl mysigt antar jag? Jag mådde piss hela tiden. Jag vet inte, vaknade bara med en sån dålig känsla idag, ville inget. Men jag hade bestämt med J. Efter ett tag låtsades jag att pappa ringde min mobil och ville ha hem mig, jag hoppas inte J misstänkte något. Jag har tyvärr sagt att pappa aldrig ringer mig, men det tänker han nog inte på! Känner mig så elak mot honom, men jag stod inte ut att låtsas vara glad så nu är jag hemma, kände att jag var skyldig er ett litet inlägg eftersom jag inte bloggat på nästan 24 timmar ;)

Nu ska jag gå och lägg mig, ska försöka att inte gråta. Jag hatar det, släpper man efter så kan man inte sluta, det är precis som med mat. Blir ingen träning idag. Har ändå bara ätit 1 äpple och 2 clementiner.

Sova bort smärtan.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

jag vill bara ge din en stor kram och säga att det ordnar sig. Jag vet precis hur det är, jag hade det som du för 2 år sen, och har inte riktigt fått bort tankarna än. Men hoppas det fixar sig på något sätt. :)

2008-02-26 @ 20:41:43
URL: http://Charlottepatrizia.blogg.se
Postat av: Camilla

Fan. Det låter verkligen som om du har det sjukt jobbigt. Hoppas du går med på att få hjälp någon gång innan det är försent bara. Du är såsom som alla andra värd att må bra, Det får inte vara såhär för alltid. All styrka till dej alltså,

2008-02-26 @ 21:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0