the hot twin

image254

Good news girls(and boys?), I made out with the hot twin!
Yes. Det gjorde jag, igår. Det bästa var att jag var någorlunda nykter, bara lite extra glad ;) Nu kan jag nästan skilja på dem, men de använder varandras kläder eftersom de har samma stil, that drives me crazy. Vet inte hur allvarligt jag ska ta det dock. Vi var ett gäng som festade lite hemma hos C, vid klockan 1-2 så kände både jag och J för att gå hem, så vi tog sällskap och så hände det. Iiiih, sånt här gör mig så glad, och håller tankarna borta från äckel maten. JAG SKA INTE ÄTA PÅ HELA DAGEN! :)

Kommentarer
Postat av: K

Glad för din skull!

2008-02-09 @ 12:57:47
Postat av: Annizh

Nej, vad kul :D

2008-02-09 @ 15:48:23
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0