värsta natten och dagen på länge.

image259

Natten måndag-tisdag var en levande mardröm. Jag gick och la mig med ett siden nattlinne. Men mina fötter var ovanligt kalla. Jag försökte stå ut men efter ca 30 min gav jag upp och tog på mig ett par strumpor och gick och la mig igen. Men mina fötter var fortfarande kalla. Hela jag var kall, hade gåshud över hela kroppen. Så då gick jag och tog på mig en bomulls pyjamas och ännu ett par strumpor. Men jag frös fortfarande. Så då gick jag och hämtade ett täcke till, men jag förs fortfarande, men då fanns det inget annat att göra än att bara ligga kvar och försöka sova. Vilket betyder att jag inte fått någon sömn över huvudtaget. Jag kanske sovit någon kvart eller något, man märker ju inte kort sömn, men annars kändes det som att jag låg vaken hela natten ända tills väckarklockan ringde. Då blev jag trött. Sen har jag varit trött hela dagen, är fortfarande. Men jag måste träna lite idag, även fast jag fastar. Det är det enda bra med denna dagen, att jag inte ätit.

Kommentarer
Postat av: Mat

Jag vet hur det känns att frysa när man ska somna, det är hemskt. Brukar göra det jämt...

2008-02-12 @ 17:36:36
URL: http://blodpuddingochfiskbullar.blogg.se
Postat av: Anonym

Du får faktiskt skylla dig själv att du fryser hela natten, det är din förtjänst
Du vet ju att du har anorexia, lägg in dig på hem innan du dör! För det är precis vad som kommer hända, förstår du inte det?! Du tror att du kan sluta innan det hinner gå så långt, men det funkar inte så. hoppas att du förstår en vacker dag...

2008-02-12 @ 21:38:11
Postat av: Anonym

kanske för att du inte äter någonting? Då blir man kall och hjärtat slår så¨hårt att det är svårt att slappna av..iqfiskpinne?

2008-02-13 @ 13:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0