vitt bröd

image242
Sitter och deppar över dagens frukost.
Syrran väckte mig vid klockan 11:00 och sa att det var frukost. Så jag var tvungen till att äta med alla andra. Två skivor rostat vitt bröd med smör på och ett glas juice. JUICE! Hur mycket socker är det inte i det? Enda juicen jag dricker är färdigpressad som jag gjort själv men detta var ju typ Bravo juice eller något, och VITT BRÖD. Sjukt onödigt, mättar ju inte ens, bara onyttigt.
Fy vad äcklig jag känner mig. Jag tänker inte äta på hela dagen. TVÅ skivor vitt bröd dessutom, och för att inte tala om smöret på..
image56

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jobbigt.. jag käkade också vitt bröd imorse.. :/

2008-02-03 @ 17:44:51
URL: http://Beckaw.webblogg.se
Postat av: .................

sluta försöka få uppmärksamhet fucker!!!!!

2008-02-03 @ 18:14:51
Postat av: Anonym

dom två skivorna bröd gav dig en gratis dag till i livet.
var tacksam!

2008-02-03 @ 18:52:11
Postat av: Citronil

Bravojuice innehåller exakt samma saker som hemmapressad juice. För juice får inte kallas juice om det inte är 100% äkta juice från frukt i. =)

2008-02-04 @ 09:10:34
URL: http://citronil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0