En dag med faker(haha)

image202
Jag har stor brist på saker att blogga om. Men när jag läste Behindthesmileonmyface's blogg så hittade jag räddningen :) Beskriva hur en vanlig dag ser ut för mig, det har Behindthesmileonmyface också gjort, snor hennes ide nu då. Hoppas att det inte gör något?:)

Det är lite olika beroende på årstid när jag går upp, på sommaren händer det att jag vaknar vid klockan 04:00 på morgonen och smyger ut och joggar, eftersom det blir ljus så tidigt. Men nu på vintern så ringer väckarklockan klockan 05:30, då vill jag bara dö dö dö. & tanken på skolan får mig att vilja ta mitt liv(för stunden) så åtminstone en gång i veckan stannar jag hemma och sover. Men iallafall så går jag upp då (05:30) och cyklar i en kvart (på träningscykeln), jag vet.. en kvart är jätte lite, men jag orkar faktiskt inte mer, speciellt inte på morgonen. Sen tar jag en kall dusch, fönar håret, klär på mig, sminkar mig, kanske äter en liten frukost sen tar jag bussen till skolan.

Skolan är mest ett rörigt helvete. Alla snackar och man måste le och skratta flera gånger på bara 5 minuter, det blir sjukt många fejk skratt på en dag alltså. På lektionerna sitter jag mest och stirrar i mina böcker och tänker på vad jag ska göra när jag kommer hem, ibland blir jag så otålig att jag skolkar resten av dagen bara för att gå hem och träna.

När jag kommer hem så bloggar jag eller tränar på en gång, nu på vintern blir det bara lite cykling och några situps, känner att jag blivit betydligt sämre på att träna. :/ Sen går jag till köket och fixar så att det ser ut som att jag ätit och kanske gör havregrynsgröt eller något.

Sen går jag upp och sover, sitter vid datorn, gör några situps då och då, utfall och sånt. Duschar sen sitter jag uppe tills det känns som att jag ska dö av trötthet, försöker alltid hålla mig vaken tills jag är på gränsen att somna stående, haha. Då slipper jag ligga och vrida mig i sängen, gillar inte det, man tänker för mycket då.

Kommentarer
Postat av: Me

Klart du får skriva om det om du vill gumman. Jag är inte duktig mer, sitter här med mjölk och makrillfile. VARFÖR BLIR JAG SUGEN PÅ MASSA SÅHÄR PÅ KVÄLLEN? Vet inte vad jag ska göra åt det.

2008-01-17 @ 00:02:55
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0