food

image200
Frukost: Macka
Lunch: Sallad
Middag: Halv portion havregrynsgröt

:/

Kommentarer
Postat av: Me

Hetsäter du aldrig vännen?

2008-01-16 @ 00:52:56
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag måste bara få fråga.. det är ingen i din familj eller närhet som vill tvångslägga in dej eller så?

Min syster hade anoerixa för ett år sedan ungefär, hon svimmade av utmattning så fort hon klev upp från en stol. Vi fick tvångslägga in henne och nu är hon frisk. Hon är världens starkaste människa! Nu äter hon och mår jättebra, fortfarande smal och vältränad. Men frisk!

Tror du att du någonsin kommer att bli nöjd? Det kommer alltid att finnas människor som är smalare och snyggare än dej (inte för att jag tycker att man måste vara smal för att vara snygg). Kanske är det mer än hur smal man är som verifierar en människa.. ens värderingar och tankar tex.

Du kanske är en jättetrevlig tjej, vad vet jag :) men jag kan inte hjälpa att tänka att det borde finnas bättre saker du kan lägga ner din tid på än allt detta?

Hoppas att du blir kvitt din sjukdom så smånningom, hoppas att du lyssnar på folks kommentarer och råd till dej och inte bara stänger öronen och kallar alla för tjocka idioter.

2008-01-16 @ 14:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0