food

image236
Frukost: en kopp kaffe (3kcal) och 2dl blåbär (56 kcal)
Lunch: inget
Middag: En grapefrukt (46kcal)
Sammanlagt: 105

Förbränning: 30 min på träningscykeln (-136 kcal) och situps, utfall och armhävningar i 5 min (-23kcal)

Resultat: - 54

Jag vet att 5 min är jätte lite, men jag orkar verkligen inte mer.. Blev iallafall minus idag igen! Hade det verkligen inte blivit om jag inte spolade ner all skit jag köpte i toaletten.

Håller med Citronil som skriver att räkna kalorier är bra för man kan äta vad man vill, bara i rätt mängd. Det är bra. Så kan jag äta lite marshmallows till helgen. Eller imorgon. Får se, kommer dock skämmas ihjäl när jag ska skriva vad jag ätit, frukt känns ju mycket nyttigare (ÄR mycket nyttigare) men whatever.

Nu ska jag planera vad jag ska äta i morgon så att det inte blir likadant som det blev idag.

Kommentarer
Postat av: sandra,

Åh ibland är allt så svårt. Någonstans är man medveten om att man borde äta ordentligt, samtidigt som ätandet är en av de få saker man faktiskt kan kontrollera själv.
Jag blir lite ledsen av att läsa här, men ändå kan jag inte låta bli. Jag blir ledsen av att inte ha ätit sen i fredags men ändå fortsätter jag. Det är ungefär samma sak va?

2008-01-30 @ 20:02:24
URL: http://tankekarta.blogg.se
Postat av: Liza

du är inte den du försöker vara på bloggen...hahah I got ya!!! ;)
Alla ni som tror att denna bloggen är sann: det är den inte! Tjejen vill bara ha uppmärksamhet, det sorgligaste av allt är att hon kan FÖRSTÖRA unga flickors liv pga det hon skriver, hennes IQ verkar dock vara mindre än 0,00 för att förstå detta! Jag sjnker inte så lågt att jag är anonym iaf, jag står för vem jag är och för vad jag skriver...faker!

2008-01-30 @ 20:02:47
URL: http://lizabes.blogg.se
Postat av: faler

Liza: och hur "vet" du att jag inte är den jag påstår vara? jag gjorde ju denna bloggen för att kunna vara 100 % ärlig för en gångs skull?

2008-01-30 @ 20:05:49
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Liza

för det första: dina bilder är så fruktansvärt tydligt och allmänt fult retushade. Det andra: anorektiker skryter inte om sin svältvärld, de döljer den! Det tredje: om man inte går på dropp efter att man ätit så lite som du påstår ha gjort under soppas lång tid kan man inte stå upp (tro mig, jag vet eftersom jag har varit i "din" situation..nästan). För det fjärde: ditt IPnummer, om man verkligen måste låtsas vara en viss person och ljuga på nätet kan man göra det lite diskretare. IPnumret är unikt och tillhör bara din dator vilket innebär att man inte borde använda den till ngt annat...inte prata med andra tex eftersom de ser ditt ipnummer...ett litet tips till nästa gång kanske. Jag hoppas verkligen du inser att du kan skada människor för livet bara pga det du skriver. Jag är SÅ besviken på dig!!! Att människor kan sjnka så lågt alltså...

2008-01-30 @ 21:17:00
URL: http://lizabes.blogg.se
Postat av: faker

Liza: Hur många ggr ska jag behöva säga att bilderna på MIG inte är reuscherade?! Jag kan absolut inte göra mer än att ändra kontrast! Jag äter väldigt lite, det är jag medveten om och jag har väldigt lite energi, men jag äter vitaminer och en större måltid varje månad. Ja, jag är väl medveten om att varje dator har ett unikt IPnr??? Hur kan du vara "SÅ besviken" på någon du inte ens känner?

2008-01-30 @ 22:07:29
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: liza

bara för att jag vet vem du är behöver jag inte känna dig? Och besviken kan man vara på folk även om man inte känner dom...vilket jag är på dig! Kom ner på jorden lilla flicka, väx upp och visa lite respekt..både till dig själv och andra. Jag skriver inte för att vara elak, jag skriver för att jag bryr mig!

2008-01-30 @ 23:56:48
URL: http://lizabes.blogg.se
Postat av: faker

liza: vet vem jag är? bor vi ens i samma stad? eller menar du bara att "du vet vem jag är" genom att ha läst min blogg ...? aja.

2008-01-31 @ 00:07:51
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Jennie

Liza.. Hur orkar du ens ge dig på en människa över internet? Du verkar ju så jävla stor i truten här, men om du nu anser att Faker e så blåst och påstår att hon ljuger, så varför läser du ens hennes blogg? Orka läsa en blogg bara för att få tracka ner på den som skriver? Hon kan frstn mycket väl äta så lite, med tanke på att hennes kropp blivit van vid det. Det är ju knappast så att hon först åt 4 stora mål mat om dagen, sen gick ner till det här på en gång, det lär ju tagit sin tid... Och det där med ett iq på 0,0.. Vet du att det krävs 15 för att andas, 25 för att öppna en dörr, och ännu mer för att läsa? Förmodligen så vet du inte det... Och vadå visa lite respekt? Hon säger inte åt alla att göra som hon, hon behöver få prata om det, men vill inte söka hjälp, då är faktiskt det bästa sättet att få skriva ur sig sakerna! Faker tvingar ingen att läsa hennes blogg, och om folk bestämmer sig för att dom också ska bli anorektiker för att dom läser bloggen så är det bara dom som har dålig självkänsla. Tänk alla dokumentärer, filmer och böcker det finnns om anorexia, borde dom förbjudas eller? Det tycker iaf inte jag, vill folk se eller läsa dom, så gör dom det, vill dom inte, så låter dom bli.. det är väl samma sak med den här bloggen? Faker, din blogg är grymt bra, skit i folks elaka komentarer, har de inget bättre för sig, så är det ju bara synd om dom. Stå på dig tjejen!

2008-01-31 @ 15:22:38
Postat av: Anonym

hur räknar man kalorier?:/ låter lite dum men vafan

2008-02-16 @ 17:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0