HELVETET

image201
Det känns som att jag dött och hamnat i helvetet. Jag hata mig själv så ofantligt mycket. Jag vill bara lägga mig ner och sova och vakna upp om 20 år smal och perfekt.  Då är jag iochförsig 36 år.

16 år, känns ganska stort ändå, nu garvar säkert ni 18-25 åringar åt mig. Men det som satte igång allt detta började när jag var 9 år, jag undrar hur mitt liv sett ut om inget av detta hänt. 9 år gammal, det är alltså 7 år sen. Fast det blev ju inte "på riktigt" förrän i 5:an.

Jag har så jävla nära till tårarna nu alltså, men jag vägrar! Jag tänker inte släppa ut allt, jag får avreagera mig genom text istället, börjar jag gråta kommer jag inte kunna sluta.

Kommentarer
Postat av: Me

Gumman, varför så ledsen idag?

2008-01-16 @ 18:57:41
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se
Postat av: Jossan

Dum fråga, för att hon är sjuk såklart.

2008-01-16 @ 19:48:41
Postat av: gloria

har själv haft ätstörningar sedan 14 år tillbaka. tro FAN at that sucks. nu är mitt liv mer kaotiskt än någonsin och jag har slutat äta totalt. dricker enbart vatten... och har tappat mängder med kilon. min största dröm är inte längre att vakna upp och vara smal (vilket visserligen för mig anses vara perfekt) ....utan att vakna upp ur min mardröm och inse att jag duger som jag är. hoppas vid gud att du oxå kommer till den punkten i livet. önskar dig allt gott. MVH gloria

2008-01-17 @ 02:32:25
Postat av: Nadja

Varige år räknas, varige år kan vara en ny start på livet, varige dag kan vara det t.o.m. Mina tidigare år i skolan sög, men det blir oftast bättre. Jag hoppas att du kan förstå att du är en bra människa oavsett vikt. Jag vill inte vara en idiot och komma med åsikter om hur du bör leva ditt liv. Det är sjl bra att bra medveten om vad du äter, men du ska inte behöva gå hungrig. Och en size 0 är inte bättre än någon annan storlek. Kram

2008-01-17 @ 19:44:35
URL: http://thencloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0