hetsäta?

image235
Gissa vad jag kom hem med idag efterskolan? Ett paket glass, marshmallows och choklad.
Den busshållplatsen jag går av på när jag tar bussen hemmifrån skolan stannar precis utanför ica. Jag hade pengar. Jag var hungrig. Jag hade inte planerat vad jag skulle äta idag. Fast det sist nämnda har inte något med att jag köpte massa äckel att göra utan att jag var extremt okoncentrerad i skolan idag. Jag satt bara och tänkte på vad jag skulle äta, hur många kalorier jag skulle bli tvungen att förbränna. Så flippade jag ut totalt. Jag har dock inte ätit något ÄN.

Nu ska jag spola ner allt i toaletten. Annars kommer jag bara plocka upp det ur min papperskorg.

Kommentarer
Postat av: Josie

Varför gör man sådär? Går och köper en massa onyttigt skit så att det ska finnas, lätttillgängligt? Det är ju bara så jävla dumt! Jag har gjort likadant. Spolade du ner det?

2008-01-30 @ 16:22:02
URL: http://jealousy.webblogg.se
Postat av: Suad

Hej , jag tänker inte säga en massa dåligt..men jag bara undrar en sak,,du e skit smal enligt min åsikt,,mina kompisar tycker att jag e smal..Jag skulle gärna vilja ha din åsikt angående min kropp eftersom du tycker att du e fet
hare bra

2008-01-30 @ 17:47:44
URL: http://suiia.blogg.se
Postat av: Anonym

Det där var ju wasted pengar.

2008-04-19 @ 15:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0