Kalorier

image207
Idag har jag bränt ca 500 kalorier,  måttligt nöjd, jag har iallafall gått några hundra kalorier minus idag! Men så tänkte jag att jag kunde kolla upp hur många kalorier jag förbrännde när jag var i sälen, 1170 om dagen. Det är ju ganska mycket! Dessutom tänker man inte så mycket på att man tränar, och man känner inte hungern i backarna, någon som flyttar till sälen med mig? Haha.  Föresten suger det att ju mindre man väger ju mindre kalorier bränner man...

Är helt slut nu så jag tror faktiskt att jag går och lägger mig tidigt idag!

Calorielab

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det visste jag faktist inte! :O

2008-01-20 @ 11:06:23
URL: http://Beckaw.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0