ledsen

Kunde inte låta bli att blogga vidare.
Jag läste mina mail nyss. Tydligen har min blogg blivit anmäld igen.
Jag blir så ledsen. I mailet står det att jag ska skriva om min väg tillbaka från eländet, eller något sånt.
Detta gör mig sjukt ledsen.
Jag vill verkligen inte uppmuntra någon till sjukdomen. Bara tanken på att jag inte kan skriva om mina tankar för att jag har anorexi gör mig spyfärdig. Ska man bli utstängd från samhället pga att mitt tankesätt är olikt andras? Jag vet att det är för att skydda andra som de vill ta bort min blogg, men jag skriver ju bara om vad JAG tycker om MIG själv. Och visst, jag skriver om mina ideal.. Illa, med tanke på vad jag tänkt skriva om i nästan inlägg, whatever, ni är typ 30 pers som läser min blogg nu så.

Men vad jag vill komma fram till är att jag känner mig helt förtvivlad. Jag försöker inte få anorexi att verka som något bra och glamoröst. Jag skriver om vad jag äter, vad jag tycker om mig själv, och vad jag gillar och inte gillar.

Kommentarer
Postat av: Josie

Stackars dig gumman :( Fruktansvärt att du inte kan få ha din blogg ifred.. Jag skulle lacka ur totalt.

2008-01-04 @ 13:06:00
URL: http://jealousy.webblogg.se
Postat av: Camilla

nej, nej. idioter, din blogg är skit bra, så jävla ärlig. hoppas att du får fortsätta skriva om vad du vill, för det hjälper snarare än gör det värre, iafl för mig..

2008-01-04 @ 16:04:40
URL: http://cvb.blogg.se
Postat av: Rebecka

Du är bland dom ärligaste bloggarna! Tycker det är grymt taskigt att anmäla din blogg när du helt enkelt skriver om din vardag, DIN sanning! Fuck those bitches who can't handle it!

2008-01-04 @ 22:25:06
URL: http://Reebeckas.webblogg.se
Postat av: Malin

jättebra att du är ärlig men allvarligt.. du har inte funderat på att det kan vara så att det är sjukdomen som gör att att du tycker som du gör ibland? att inte äta är ett sjukligt tillstånd. kroppen behöver ca 1300 kcal per dygn enbart för att leva liksom, om du så bara skulle ligga hemma i soffan hela dan. utöver det extra ifall man utför nån aktivitet.
slösa inte bort ditt liv på att vara sjuk, ta kontakt med en ätstörningsenhet istället och få hjälp!

2008-01-14 @ 14:43:51
URL: http://nancyb0y.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0