nervous breakdown

image217
Jag ska på middag ikväll, hos mormor och morfar. Mamma tvingar med mig eftersom jag var i skolan idag så går hon inte på att jag är sjuk, utan hon blev bara sur, fullt förståligt.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag har redan super ångest inför det här. Jag som åt lite större lunch idag eftersom jag trodde jag skulle vara ensam hemma hela kvällen = ingen middag och massa träning.
Nu är hela veckan förstörd. Det blir ingen fest i helgen nu.  Isåfall en nykter fest, och det är inte så kul att vara nykter bland fulla glada personer. För det är äckligt mycket kalorier i alkohol.

Just nu skulle jag göra vad som helst för att slippa.

Men det är bara att dra på sig masken och smaska i sig allt fett mormor bjuder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0