Tanya Chubko

image228
Benen <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet att jag inte kommer kunna omvända dig eller några av dina "fans" till läsare, men .. Jag dör lite inombords när jag läser din blogg. Det är nästan så att jag börjar gråta av förtvivlan för att JAG VET att du inte kommer att ta till dig det jag säger. Du har ett BMI på 14 och modeller som har ett BMI under 18 får inte ens gå på catwalken för att de är FÖR smala. Killar tycker inte att det är attraktivt ALLS, så jag antar att du gör det för din egen skull? Jag kan verkligen inte förstå att du tycker att du och din kropp är värda alla magsmärtor och samvetskval, för att inte tala om ångest. Nu ska jag sluta skriva, för jag antar att du redan har slutat läsa. Tack för mig.

2008-01-27 @ 23:15:00
URL: http://saranonstop.blogspot.com/
Postat av: faker

Sara: Jag förväntar mig inte att någon ska förstå och jag fattar att det säkert är svårt. Jag stannar faktiskt upp ibland och tänker efter men jag vill inte riskera att gå upp i vikt och bli jätte fet. och det där du skrev om att modeller som har ett bmi under 18 inte för gå på catwalken stämmer tyvärr(?) inte. Jag har en kompis som har ett bmi på 17.5 många anser att hon har den perfekta kroppen, inte jag dock, elakt jag vet. Men hon ser långt ifrån sjukligtsmal ut.
take care:)

2008-01-27 @ 23:26:32
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Anonym

du kommer DÖ, fattar du inte det?
dina organ förstörs, det har
redan börjat. tycker synd om dig!

2008-01-28 @ 08:15:14
Postat av: Milly

Ursäkta, men det är så mycket prat om vad som är dålkigt för oss och inte. Ibland känns det som om människor bryr sig för lite och ibland för mycket, att det aldrig är lagom.

Jag tycker i alla fall om din blogg. Tänkte bara säga det. Den är inspirerande.

2008-01-28 @ 11:08:07
URL: http://ineedthinspiration.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej, det med BMI stämmer inte i alla länder, men jag vet att man har förbjudit det på vissa ställen och har planer på att göra det på andra ställen också. Take care!

2008-01-28 @ 14:54:37
URL: http://saranonstop.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0