trött

image229
Har helt hållt mig till det jag planerade att jag skulle äta idag. Har än så länge bara ätit en apelsin(till frukost). Har precis cyklat på träningscykeln i 30 min och ska snart in i duschen. Är helt utmattad nu, skulle egentligen inte vilja göra något annat än krypa ihop i sängen och sova resten av dygnet. Men jag har fortfarande 15 min träning kvar att göra. Dessutom så måste jag göra läxor. Har föresten NO prov på fredag, jippi... Som att jag inte redan har tillräckligt mycket press på mig. Känner mig fortfarande så jävla ÄCKLIG pga middagen hos mormor och morfar i onsdags...

Kommentarer
Postat av: Lia

Du ansvarar för mycket av den pressen själv gumman.
Förresten - kan du sova? När jag var som sjukast gick hjärtat i 190 och jag hade jättesvårt för att slappna av och än mindre sova...
Kram sötnos

2008-01-28 @ 19:15:31
URL: http://liathepuzzle.blogg.se
Postat av: David

Dina bones är vackra...men du behöver få hjälp! Rekomenderar Stockholms Centrum för ätstörningar. De fick mig att laxera minre...

2008-02-06 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0