twin

image219
Den där tvilling grejen gör mig galen. Han (dom) är så söta. Men omöjliga att skilja från varandra, så nu hälsar båda gulligt och snackar lite smått med mig i skolan. Haha, får väl ta och fråga hur man ska skilja dem åt i morgon...
Och vem av dem ska man satsa på? Haha...

Är föresten fasta idag. Med tanke på vad jag åt igår borde jag ju inte äta något imorgon heller, men får se hur det blir med det. Än så länge har jag iallafall hållt mig undan maten. Får se om jag orkar träna snart också.

Kommentarer
Postat av: Delinda

Haha.. Funkar det inte med den ena så har du ju en likadan reserv.. ;P

www.delindaaa.blogg.se

2008-01-24 @ 17:33:50
URL: http://delindaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0