va?

image216
Jag skulle bara in lite snabbt och kolla om jag fått några kommentarer och så, så ser jag denna kommentaren:

Postat av: Elvin
Jag säger bara en sak: du har förlorat rätten att gnälla över tunnt hår, magsmärtor och frusna händer. Du har inte längre rätt att klaga på det.

Jag blev chockad. Förlorat rätten att gnälla över tunt hår? Jag sa bara att jag skulle skaffa löshår.
Varför skulle jag ha mindre rätt till att "gnälla" än andra människor? Vad ger den här Elvin rätten att dela ut "straff" sådär? Att jag inte längre har rätt att gnälla över magsmärtor? Jag är inte verkligen inte guds bästa barn, men vad har jag gjort för att inte ha rätt till att skriva i min blogg om mina extrema magsmärtor, frysna händer eller tunna hår?

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej vi säger så här, ät en portion spaghetti och köttfärsås till lunch idag och sen en macka och frukt till kvällsmat sen har du ALL RÄTT i hela världen att gnälla! Ha en bra dag!

2008-01-23 @ 08:11:47
Postat av: Citronil

Ähh.. du har ju inte VALT att ha anorexi.. dom tror väll det, men du är sjuk och du kan inte rå för det. Du har mer rätt än någon annan att klaga!!!

2008-01-23 @ 09:50:05
URL: http://citronil.blogg.se
Postat av: Camilla

Ähh vafan skit i det! Gör som jag, klaga tills du faller ihop av utmattning haha ;)Det är din jävla blogg och du får klaga exakt hur jävla mycket du vill. Punkt slut.

2008-01-23 @ 11:33:00
URL: http://cvb.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag håller med Citronil och Camilla, det är din blogg och INGEN ska komma och säga vad du ska tycka eller skriva. Tycker dom inte om din blogg så behöver de inte läsa den heller, det är deras val.

Kram på dig!

2008-01-23 @ 14:04:00
URL: http://thingirl.blogg.se
Postat av: Rebecka

Lustigt att alla tre som håller med varanndra här bland kommentarerna själva lider av nån form av ätstörning och hets kring att vara extremt smal. Tänkvärt...

2008-01-23 @ 15:44:33
Postat av: Anonym

hon har ju visst valt att ha anorexia. Hon skulle kunna stoppa den, men det gör hon inte.

2008-01-23 @ 16:29:26
Postat av: Olivia

Tål du kritik? Det är din blogg och du får skriva vad du vill, men då måste du också vara beredd för vad andra kan tycka. Men bara för det behöver du inte ändra dig på något sätt.

2008-01-23 @ 16:30:43
Postat av: faker

Olivia: självklart tål jag kritik, jag får massa kommentarer om hur "sjukt äcklig" jag är osv. varje dag som jag bara ignorerar, men här säger en annan människa till mig vad jag inte har rätt till. Det är lite övergränsen.

2008-01-23 @ 16:42:06
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Lia

Jag antar att Elvin skriver så eftersom det du själv gör saker mot din kropp som ger de här symtomen. Det är ingen som tvingar dig att svälta, mer än rösterna i huvudet då förstås och de kan vara nog så jobbiga.
Jag hoppas iaf att du ska komma på bättre tankar snart, jag vill inte att du ska dö...

2008-01-23 @ 18:36:11
URL: http://liathepuzzle.blogg.se
Postat av: eben

vilket jävla pucko. blir så trött alltså. kämpa på, du och din blogg är verkligen inspirerande!

2008-01-23 @ 20:24:29
Postat av: Camilla

Rebecka: Hmm.. Jag lider inte av någon ätstörning, jag säger bara precis som jag tycker. Man behöver inte ha en ätstörning för det.

2008-01-23 @ 21:04:55
URL: http://cvb.blogg.se
Postat av: Anonym

INSPIRERANDE??????? till vadå? till att få anorexia eller?

2008-01-24 @ 16:58:10
Postat av: Aron Omhav - Distras Finest

jag lider själv av anorexia, och jag folk jag möter säger "va? du kan ju inte ha anorexia,du är ju kille!" och jag vet hur det är, alla i min klass mobbar mig men nu har jag slutat gå där...

2008-01-25 @ 10:55:53
Postat av: Anonym

ehum fattar inte varför detta postades=== men de va inte jag i allafall.. inte för nån bryr sig men jag går kvar där och lider inte av anorexia... lol

2008-02-21 @ 13:10:40
Postat av: Aron Omhav ( den riktiga )

Jag skrev det ovanför ( inte den med Anorexia )

2008-02-21 @ 13:15:27
Postat av: Viggo Lindberg

Hej där alla små barn

2008-02-21 @ 13:30:48
Postat av: Fegon

Om du själv ger dig smärtor och frusna händer så har du absolut ingen rätt att gnälla. Och gnäller du, så gnäller du samtidigt på personen du är. Och gnäller du på personen du är, så är du dum i huvudet. Sluta fjanta dig förhelvete

2008-03-12 @ 00:50:15
URL: http://fegon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0