vatten

image234
Sitter här och hinkar i mig vatten. Jag är hungrig. Lösning = Vatten.
Men jag får akta mig. Det finns ju tävlingsätare (sånna som tävlar om vem som kan äta t.ex flest korvar på kortast tid) som tränar så, att dricka alltså, töja ut magsäcken. Det vill jag inte, snarare förminska den... Kommer inte på något intressant att blogga om, därav detta ointressanta inlägg.
Jag har hållt mig  till vad jag planerade att äta idag. Men mamma är inte hemma så av någon anledning har köket extra dragningskraft. Bäst att jag sover hos pappa imorgon, för annars blir det fet middag hos mamma, och det är verkligen det sista jag behöver. Jag har redan haft månadens måltid nu. Den hos mormor och morfar, jag ryser fortfarande när jag tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0