dålig människa..

Jag berättade inte för A. Hata mig inte, snälla. Jag hatar redan mig själv för mycket. Inte bara för detta, utan för tusen andra saker. Jag mår så dåligt när jag är med A. Hans händer över min kropp. Knäpper upp min gylf. Jag vrider och vänder mig och försöker skrika NEJ med mitt kroppspråk. Han fattar inget och fortsätter. Jag spelar med. Det är inte hans fel. Klart att han tror att jag vill eftersom jag typ är tillsammans med honom. Jag tyckte han var söt och allt det där i början. Han ser bra ut. Mina vänner tycker att han ser bra ut. Men jag ser inte det där längre. Jag tycker inte han är söt längre. Jag vill inte ha honom nära mig. Och det är en ännu större anledning till att berätta för honom. Men ni förstår inte hur han är. Det är som att han lägger hela sitt liv i mina händer. Som att han inte överlever utan mig. Det känns som att jag har ett jätte stort ansvar och inte vet vad jag ska göra.. Men det vet jag ju egentligen. Det finns ju bara en sak att göra - berätta för honom.. Måste berätta imorgon. Nu ska jag träffa J. <3 Han får peppa mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bryt med A så fort du kan, han håller på med ett väldigt läskigt spel, väldigt medveten om hur han binder upp dig. han har inte alls lagt sitt liv i dina händer - planen är att du skall tro det. på så vis blir du bakbunden av din egen godhet; ett klassiskt knep av manipulativa killar. bryt dig loss för att överleva.



du har inget som helst ansvar för hans liv, bara för ditt eget. tro mig, jag har suttit i flera sådana situationer. de hotar med alla möjliga grejer såfort man försöker dra sig ur. det är allt från självmord till ren utpressning. gå inte på det; det är bara bullshit.



stora styrkekramar!!!!

2008-07-14 @ 12:15:35
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: Camilla

uppdatera J :( Det kanske inte alls är jobbigt på ngt sätt, men hur känns det att börja i en ny skola med helt nya människor (tänker på anorexin såklart)?

2008-07-15 @ 19:39:50
Postat av: Anonym

lever du?

2008-07-17 @ 10:28:48
Postat av: Anonym

när jag kollar kommentarerna på de olika pro-anabloggarna hittar jag ofta uttalanden som "ha en bra dag" eller "titta in på min blogg och vinn en sminkväska". för det mesta finns de här kommentarerna under inlägg som verkligen skriker ut ångest. hur i helvete kan man skriva "tävla om ett armband på min blogg" under ett inlägg som kommer från botten av ångesthelvetet????

2008-07-17 @ 16:31:57
Postat av: Jessica

Uppdatera oftare :( jag går in varje dag,men aldrig något nytt :/

2008-07-17 @ 16:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0