fredag


Jag har varit en dålig bloggare. Jag har inget att skylla på, jag har bara inte orkat blogga. Det är ju sommarlov, jag har fullt upp med annat. Jag ska ju åka till London snart också. Ska bli jätte kul. :)

Föresten har jag inte berättat något för A om J. J och jag har träffats en gång till och jag är så kär i honom att det går inte att förklara. Det är en sån underbar känsla, samtidigt som jag får ångest så fort någon nämner A. Dagen efter jag hade träffat J så var jag med A. Det var nästan som att han visste att jag skulle "dumpa" honom. Han var ganska ledsen och pratade om att jag är det bästa han har, att han aldrig skulle klara sig utan mig och att han skulle vara en "nobody" utan mig vid sin sida. Hur skulle jag berätta för honom att jag vill gå tillbaka till mitt ex när han säger så? Det kändes hemskt och jag spelade bara med. Jag har lovat att jag ska träffa honom imorgon. Jag måste berätta men det går bara inte. Jag har pratat med J om det och han verkar förstå hur det är.

Jag har sån otrolig ångest. Som att det inte räcker med att jag går runt och har ångest för allt jag stoppar i munnen? Nu ska jag sova, för jag orkar inte träna och om jag inte sover riskerar jag att äta, sen ska jag till B.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, vad mager hon är...fast ganska söt

2008-07-05 @ 15:47:14
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: Susanna

Faker faker, jag tror att jag har fått nog av din dumma triangel drama.

2008-07-06 @ 13:33:58
URL: http://frozendream.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tycker att för både din egen skull och för A så måste du berätta. Självklart kommer A att bli ledsen, kanske arg. Men du gör er båda en tjänst. Ju längre du låter det gå, detso svårare blir det för er båda. Sen kanske du inte behöver berätta att du träffat J, dock är det nog något han kommer att få reda på. Förklara exakt hur det är. Att du har känslor för J och att du inte har samma för honom. Då kan du sen må bra över dej själv. För att du har varit ärlig. Det är alltid så svårt att berätta sånna saker. Men du gör som sagt er båda en tjänst om du berättar det så fort som möjligt. Lycka tilL!

2008-07-06 @ 13:45:04
Postat av: Moa

London, gud va roligt! kram

2008-07-06 @ 18:38:50
URL: http://miserymonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0