måste

Jag har FORTFARANDE inte berättat för A. J har skällt ut mig. Jag förtjänade det verkligen. Men jag blir så rädd när han är arg, inte för att jag är rädd för honom, utan för att jag är rädd för att förlora honom. Just därför ska jag ju berätta för A, jag vet...
Men jag måste göra det irl, och när jag väl är med honom blir det inte bara rätt tillfälle. Jag funderar på att bara säga till honom att komma till mig, öppna dörren, säga som det är och sen smälla igen dörren framför ansiktet på honom. Slippa hans gräl och hot. Taskigt? oja. Fegt? lite kanske.. Men jag kommer inte kunna göra det på något annat sätt. Imorgon. Imorgon har jag lovat J att få det gjort. Lovat mig själv också för den delen. JAG MÅSTE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh, säg det på sms! en del tycker det är fegt, det tycker inte jag - alla medel är tillåtna när det handlar om att bryta sig loss!!

2008-07-21 @ 00:17:23
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Rätt tillfälle kommer aldrig för att säga något som sårar den andra. Det är alltid fel tillfälle men måste göras i alla fall. Hur svårt det än låter blir det inte ett bättre tillfälle. Du måste bara tro på dig själv och säga det så känns det bättre sen. Då kan man förstå att rätt tillfälle inte kommer utan skapas. Det är svårt men jag är garanterat inte ensam om att vara övertygad om att du kan klara det.

2008-07-21 @ 01:50:46
Postat av: J

hoppas du klarar av att säga det idag då, irl. och att han inte blir allt för krossad. Men isåfall kommer det väl så småningom att gå över. (:

lycka til :D

2008-07-21 @ 09:14:01
Postat av: Miriam

Hoppas att du får det sagt nu! för bådas skull

2008-07-21 @ 09:28:55
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: Lella

Vad bra att du har bestämt dig! Ännu bättre att du känner att du måste säga det irl. Att berätta något som sårar någon annan, via sms, är fegt. Det känns oerhört respektlöst mot personen när man gör det den "enkla" vägen. Väldigt själviskt!



Lycka till! :)

2008-07-21 @ 18:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0