ner med trosorna

Jag är så ledsen just nu att jag sitter och bölar. Fyfan, det är ju inte ens synd om mig. Inte alls.

Jag berättade inte för A. Det går inte att förklara hur han är, men det gick bara inte. Jag är hemsk mot både A och J, jag vet. Gud så hemsk jag känner mig. Jag har så dåligt samvete, samtidigt som jag mår så dåligt varje gång jag är i närheten av A eller när någon nämner honom. Alla verkar ju tro att vi är lyckliga paret eller något.

Allt var som vanligt. In på mitt rum och A satte sig i sängen. Jag försökte undvika att sätta mig där.

"Kom och sätt dig med mig"


och så sitter jag nästan i hans knä. Så ska han prata lite, samtidigt som han sitter och drar mig närmare. Jag försöker sträcka på mig men han bara drar ner mig mer och mer tills vi nästan ligger ner. Så börjar han pussas och mer och mer, ja ni förstår ju säkert. Sen så knäpper han upp min gylf. Jag vrider och vänder på mig och sucker besvärat. Då tar han min hand och leder den ner mot hans gylf. Jag är ju inte dum och förstår ju vad han vill. Men jag låter handen vandra upp över hans mage och mot hans axel och så pressar jag honom försiktigt ifrån mig. Men då knäpper han upp gylfen själv och ner med min hand igen, där stannade den ett tag. Men inte jätte länge, fast jag ville att han skulle komma. Jag ville ju inte mer. Men så börjar han pilla på mig. Ner med trosorna. Jag suckar. Nej, ner med trosorna lite mer. Han fattar ingenting. Jag är helt ointresserad och bara ligger där. Men jag hatar det som händer sen. Trots att jag avskyr honom och hans närhet och hans fingrar så mycket så förvandlas de besvärade suckarna till snabba andetag. Sen kom jag på mig själv med att nästan be han att "bara knulla mig på en gång istället". Jag hatar det. Men jag bara satte mig upp och sa att jag behövde luft. A blev jätte arg på mig. "Vad är det nu? Jag har faktiskt inte gjort något fel *****!" Nej, han gör ju inte fel. Det är jag. Jag måste berätta för honom. Men först måste jag ta itu med J som ringer snart. Jag hatar att göra honom besviken... Jag är en värdelös person. VÄRDELÖS: TJOCK.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Lär dig säga nej för helvete. Försök inse vad självkänsla och självrespekt innebär!!! Man blir ju galet frustrerad av att läsa hur du är funtad. Att ingen i din närhet (av dem som älskar dig och tycker om dig) märker hur dåligt du mår är helt sjukt egentligen.



Menar inte att vara elak, men om du nu är en riktig person som inte bara sitter och kokar ihop en tragisk jävla historia osv så blir jag i ärlighetens namn riktigt upprörd.

2008-07-22 @ 03:18:38
URL: http://jalusi.blogg.se/
Postat av: Veronika

Om du inte berättar för honom nu, så kommer det sluta med att du förlorar både A och J...

2008-07-22 @ 14:57:31
URL: http://veronika2.blogg.se/
Postat av: Anonym

gör allt du kan för att bryta situationen du hamnat i, du håller på att fastna i det här spelet!! lilla vän, snälla, bryt dig loss!!!!

2008-07-22 @ 16:08:18
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: Anonym

håller med alexandra..

som du skriver, det är itne synd om dig nånstans... om du frågar mig är du riktigt patetisk som itne kan bita i det sura äpplet och säga som det är?

du gör nått du mår dåligt av, har ud det inte redan jobbigt som det är?!

blir bara frustrerad av att läsa va du skriver, har alltid gillat dig och din blogg men nu tycker jag bara du är patetisk...

2008-07-22 @ 16:22:37
Postat av: Anonym

lätt att tycka nån är patetisk när man har en fönstertittarplats i friheten. lätt att säga "jamen det är väl bara att.." när man själv inte sitter fast i krångliga relationer.

2008-07-22 @ 16:35:36
Postat av: EvE

Lilla gumman! Jag vill inte låta nedlåtande men jag vill bara klappa dig på huvudet, ge dig en stor kram o säga; gå hem o titta på bumbibjörnarna tills du är mogen nog att hantera en kärleksrelation över huvudtaget. Du verkar så otroligt ung och jag vet att det är svårt o jobbigt o krångligt när man bara är 14år (jag har jobbat med barn o ungdomar i flera år) men du måste inte göra som killarna vill. Faktum är att om A har sex med dig fast du tydligt visar med ditt kroppsspråk att du inte vill så handlar det om sexuellt utnyttjande. STÅ PÅ DIG!! Du är väl inte hans lilla docka att tillfredställa sig själv med? Isf kan han skaffa sig en uppblåsbar-barbara!

Ta hand om dig själv och öva på vad du ska säga till A innan du träffar honom på en neutral plats. Du är inte ansvarig för att han kommer må dåligt om du gör slut...ni har ju aldrig ens varit tillsammans på riktigt.

Kämpa på tjejen!

2008-07-22 @ 18:06:13
Postat av: Ida

Jag vill bara säga till alla er som är så himla idiotiska som säger att det är så himla lätt! Om ni tycker att det är så patetiskt så sluta läs. Hon tvingar er fan inte att läsa bloggen! Spara kommentarerna till sånt som faktiskt hjälper!

2008-07-22 @ 18:45:06
Postat av: alexandra

Ida; Hon tvingar oss inte att läsa, mycket bra observation där, verkligen. Men kommentarfältet är till för oss läsare som faktiskt läser (utan att hon tvingar oss) att kommentera i. Om det är bra eller dåligt är upp till var och en att bestämma. Jag skrev inget dåligt, jag skriver vad jag tycker och det står jag för.



Om du läst tidigare kommentarer i tidigare inlägg så verkar ju ingenting hjälpa på den här bruden? Eller jag vet inte, jag har då inte märkt någon förändring iaf.



Jag brukar inte kommentera men idag fick jag ärligt talat nog. Man kan inte sitta och tycka synd om sig själv och hata sig själv om man inte gör något för att motverka det. Så enkelt är det. För folk med problem liksom folk utan problem. Ingen större skillnad!

2008-07-23 @ 00:45:12
URL: http://jalusi.blogg.se/
Postat av: Maja Erlandsson

Ta dig samman. Så svårt är det inte.

2008-07-23 @ 12:00:52
URL: http://majaerlandsson.blogg.se/
Postat av: josse

alexandra: idiot? Hon börjar inlägget med att säga att det verkligen inte är synd om henne.

2008-07-23 @ 16:34:10
Postat av: alexandra

Josse: Varför så aggresiv? Kallar jag dig eller andra personer för saker? Svar nej. Visst hon börjar inlägget med just de orden. Men å andra sidan avslutar hon med "Jag är värdelös". Varför är hon värdelös och varför ska hon tycka så om sig själv när det inte alls är mycket som krävs för en förändring.



Skulle jag sluta mitt inlägg där skulle jag få kommentarer som "hon har det faktiskt svårt och hon mår inte bra". Men vem säger att det är lätt för en person som inte har några problem att ändra inställning till livet och till sådana är situationer?



Jag blir så trött på hur folk hela tiden ska sätta sig emot saker jag skriver som faktiskt har en mening. Skriv något vettigt istället och sluta kalla folk för olika saker, helt onödigt!

2008-07-23 @ 17:44:49
URL: http://jalusi.blogg.se/
Postat av: Lii

alexandra; hahah, ''hej-här-tar-vi-åt-oss''

2008-07-24 @ 11:45:15
Postat av: alexandra

Lii; Inte det minsta :) Jag är itne den som tar åt mig över internet. Jag tycker däremot det är fegt och patetiskt att sitta och kolla folk saker bakom en jävla skärm. Jag är förmodligen mycket smartare än josse så hon gör ju bara bort sig genom att kalla andra för idiot.

2008-07-24 @ 19:01:12
URL: http://jalusi.blogg.se/
Postat av: clara.

shit.

2008-08-11 @ 11:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0