catfight.....

Hej,
idag så bråkade jag och B, inte kul...
Bland annat för att hon kanske var på G med J's tvilling och sedan så sa hon att J kanske var bättre att sattsa på? För det första tycker jag det är sjukt taskigt mot J's tvilling och MIG. Ni som var inne på min bilddagbok kanske såg att hon kommenterat gammla bilder på J och skrivit att han var en idiot och för bra för mig och sådant. Jag förstår inte vad hennes problem är...? Sen började hon gnälla om A och mig och hoppade på mig angående honom, alltså att jag typ inte gillar honom. Idiotisk som jag är så sa jag att jag visst gillade honom, "jätte mycket"... not, liksom?

På grund av detta bråket har jag varken hunnit äta eller träna. Ena positvit andra negativt. Men om jag hoppar över båda gör det inget. :D Kanske får göra lite situps, ryggövningar, utfall och sådant senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0