fet ko

Hej sötnosar, nej jag har inte dött. :) Stort förlåt för att jag inte har bloggat.
Men i torsdags så orkade jag inte blogga och i fredags så grillade jag. Fast jag åt inget, lycka! <3
B var med och grillade och vi blev vänner igen, vi kom fram till att vi har för roligt när vi väl är tillsammans för att hålla på och bråka. B ska iallafall låta J vara, det är ju skönt. Eller.. ja, det är det. :) Egentligen ska jag ju inte bry mig. Sen så sov jag hos A från fredagen till lördagen, och vi sov bara. :) Haha. Men jag tror nästan det börjar bli lite som ett förhållande mellan oss, enligt han och alla runtomkring iallafall. Jag vet inte vad jag ska tycka...

Jag mår jätte dåligt just nu. Har inte tränat på hela helgen. Det går inte att beskriva ångesten, men jag känner mig lite sjuk... Vet inte vad jag ska göra. Jag har gråtit i typ en timme, jag kunde ha tränat den timmen... Jag förstår mig verkligen inte på mig själv. Jag har gråtit liksom. Jag kan inte sluta. Hur kunde jag släppa kontrollen för en sån liten sak? Det hade varit lite förståeligt om jag börjat gråta för att jag hetsätit, men nu? Så dum jag är. Nu känns allt så meningslöst. Det går så långsamt, vågen står nästan still. Det spelar ingen roll hur mycket jag svälter mig, jag kommer alltid vara en fet ko.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hur mycket väger du? Tycker du att du är tjockare än.. Britney spears? för jag antar att du tkr hon är tjock as hell. Tycker du att alla som inte är smala som supermodeller är tjocka irl när du ser dem på stan? Puss påre!

2008-06-10 @ 09:19:35
Postat av: Mirjam

Det här om att känna sig tjock.

Iaf jag är en sån som, när jag känner mig tjock, inte jämför mig med andra.

Det låter kanske lite snurrigt men.

Hur smal man än blir så finns det alltid en smalare, hur tjock man blir så finns det ändå någon tjockare.

Det är ingen idé att jämföra.



Iofs kom jag på nu att du jämförde dig med en fet ko. Men men. ^^



Kram!

2008-06-10 @ 11:00:21
URL: http://eastofme.blogspot.com
Postat av: Sofie

Vet du vad Snejana har för mått? Jämför hennes med dina så kommer du att se att du inte är någon fet ko

2008-06-11 @ 08:25:53
URL: http://drinkit.blogg.se/
Postat av: Anonym

snejana...hennes mått är



Height: 175 cm

Bust: 84 cm

Waist: 58 cm

Hips: 85 cm



oh, GudGudAmen, vilket ideal. nej knappast, jag kan inte komma ifrån att hon ser ut som hon inte har sovit på trettiotvå dygn och att hon har skolios i nacken. den enda som lyckas se bra ut som heroin chic är kate moss - hon äger snejana, lätt.

2008-06-11 @ 10:35:09
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: Sofie

mao om man kollar på snejana (som är din idol?) så är snejana större än dig på både byst, midja och höfter. kolla dina mått själv du har ju lagt ut dem, http://faker.blogg.se/2008/april/mina-matt.html



där står det att du har 64 i byst, 51,5 i midja och 76 på höfter.. hur kan du tycka att du är en fet ko om din idealperson är större?

2008-06-12 @ 14:51:43
URL: http://drinkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0