fet.


Hej. Jag har varit hos B hela helgen (tills nu..) det är därför jag inte har bloggat. När jag kom hem idag bröt jag iallafall ihop. Jag är så trött på att vara mig. Mitt liv suger. Det spelar ingen roll hur roligt jag än har, jag kommer alltid återvända hem ledsen med tankar på hur värdelös och fet jag är. Jag vill inte tycka såhär längre. Jag måste bli smal. Om jag blir smal, då kommer jag kunna vara lycklig. 100 procent lycklig.

Till något betydligt mindre deprimerande: jag ska träffa J imorgon! Underbart. :) Försöker skaka av mig A. Frågar inte om vi ska ses, behandlar honom liksom inte som en pojkvän. Men han verkar inte förstå. Han smsar om att han saknar mig, ringer mig, frågar när vi ska ses, om jag vill hänga med han och hans kompisar. Jag förstår inte, vi har aldrig pratat något om hur han och jag är. Han har aldrig dragit upp diskussionen om att han tycker att vi har liksom blivit tillsammans. Jag hatar det. Han verkar inte förstå någonting.

Kommentarer
Postat av: M

Tjoho, jag kom och tänka på en sak för någon dag sedan, det var ett tag sen du skrev upp vad du ätit under dagen. Kan inte du börja med det igen? Bara för att jag tycker att sånt är intressant. ^.^

2008-06-29 @ 16:41:25
URL: http://www.eastofme.blogspot.com
Postat av: fyr

Hur gör du när du är hemma hos en kompis en längre tid utan att käka? Eller tänker Bea inte på det?:)

2008-06-29 @ 19:52:23
URL: http://fyr.blogg.se/
Postat av: faker

fyr: Hon äter oftast inne i stan och då säger jag bara att jag inte har några pengar. Eller så får man äta något litet, typ sallad. :) Men jag tror inte hon tänker på det.

2008-06-29 @ 19:57:36
URL: http://faker.blogg.se/
Postat av: Fyr

Okej, jaja. Då har jag en annan fråga till en veteran som du ;).Haha nej, är bara nyfiken, när du gick i skolan hur gjorde du då med skolgympan? Var du med? Jag menar om du äter så lite kan det inte vara lätt att anstränga sig fysiskt så mycket?

2008-06-29 @ 23:07:50
URL: http://fyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0