för tidigt?

J gick precis härifrån. Jag vet inte vad jag förväntade mig riktigt. Men det blev inte som jag trodde, jag trodde vi skulle ligga i sängen hela tiden och ja, för jag vet hur J kan vara. Men det var inget sånt. Vi pratade. Pratade och pratade i evighet nästan. Visade klockan iallafall, men det kändes som bara några minuter. När J gick fick jag iallafall en kyss. Jag kan inte förklara med ord hur underbart det kändes att få känna honom igen. Detta är äkta kärlek. Det är det. Hur kan det annars kännas så rätt?

Oj, fick precis ett sms från honom:
Ska du berätta detta för A, eller är det för tidigt?

Vad menar han med det? Ja, jag är medveten om att jag borde berätta för A hur det ligger till, men varför skulle det vara för tidigt? Nu blir jag orolig igen... Måste ringa honom, jag tänker inte sitta och vara orolig. Jag känner J, han vet vad jag känner för honom och undrar jag något tänker jag fråga honom rätt ut.

Kommentarer
Postat av: michaela

skulle du inte kunna sätta ut nya mått på hur smal du är:)

2008-07-01 @ 12:07:03
Postat av: Alexandra

Jag tror att han tror att du inte kan bestamma dig, typ :P sa darfor undrar han om det inte ar for tidigt. assa for tidigt for er tva att bli tsm igen? eller vad vet jag jag xD

2008-07-01 @ 12:22:44
Postat av: Alexandra

Jag tror att han tror att du inte kan bestamma dig, typ :P sa darfor undrar han om det inte ar for tidigt. assa for tidigt for er tva att bli tsm igen? eller vad vet jag jag xD

2008-07-01 @ 12:23:39
URL: http://alexandraa.devote.se
Postat av: Amanda

jag tycker att du ska säga till A. för du trivs tydligen med att vara i J's närhet och då så verkar det ganska självklart eller hur? fråga J vad han vill med er

2008-07-01 @ 14:31:49
URL: http://wibring.blogg.se/
Postat av: Karin

Härligt! J kommer att få dig lycklig igen.

2008-07-01 @ 20:48:06
Postat av: Grisen Anonym

hej, har läst lite i din blogg o det är väldigt kul att följa det du gör.

Iallafall det du berättar för oss =)

Du skriver extremt roligt och intressant & jag hoppas att du mår så bra man kan göra i våran situation.

Med maten då alltså.



Ville bara säga hej och lycka till!

Kram

2008-07-03 @ 00:13:47
URL: http://fcka.blogspot.com
Postat av: emelie

vart håller du hus?

2008-07-03 @ 19:50:11
Postat av: fibert

om det är som du sa i inlägget "FET." att du inte behandlar A som en pojkvän och om J gör dig lycklig och du mår bra när du är med honom så är det ju inget att tveka om. men det kanske är något att tänka på så att du inte gör ett misstag. men du fattar det bästa beslutet själv.



tack för en bra blogg. och skit i alla elaka kommentarer. kör ditt egna race och för guds skull lägg inte ner bloggen. den är rikigt bra.

2008-07-04 @ 15:00:01
URL: http://ffibert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0