hat

Nu har jag tränat massor. Jag hatar det. Jag mår dåligt av det, det känns inte ens skönt efter. Men jag somnar inte om jag inte vet att jag har bränt minst 100 kalorier på träning. Nu ska jag bara klara att inte äta något på hela natten. Jag vet inte varför, men jag ska nog sitta uppe hela natten. Orkar inte sova. Orkar inte ligga i sängen och bara känna hat. Hat till mig själv. Jag hatar mig själv så fruktansvärt mycket. Det går inte att förklara i ord, men jag har nästan lust att ta livet av mig för att jag inte förtjänar att leva. Jag hatar mig. Som att det inte vore nog med att jag är tjock, jag är elak, jag är patetisk, jag ljuger, jag förtjänar varken A eller J...

Denna bilden får mig bara att hata min kropp ännu mer.

Så perfekt. Jag skulle kunna offra J för att få hennes kropp.

Kommentarer
Postat av: Babydoll

Blir ledsen över att se att en del människor uppmuntrar dig till och inte äta.Du är fin.Du måste börja tycka om dig själv nån gång.Det är väldigt svårt i den du är i nu men om några år kommer du att älska dig själv och den du är och hur du ser ut.Alla har vi våra fel och komplex.Hoppas du når fram till lyckan snart.



kram

2008-06-18 @ 08:53:13
URL: http://greeklife.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är hon snygg? :o

2008-06-18 @ 11:44:45
Postat av: Me

Ja, hon är snygg... Jag känner också hat mot mig själv. Usch.

2008-06-18 @ 14:17:42
URL: http://behindthesmileonmyface.blogg.se/
Postat av: Li

sluta fjompa med maten förfan, garvar när jag läser din blogg.

2008-06-19 @ 14:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0