måndag

Jag och B var inne i stan idag, vi träffade tyvärr inte på J. Jag fick faktiskt ett sms ifrån honom (J) för en stund sen "logga in på msn" men han är inte online? Men det är A.. Jag ska träffa honom imorgon, jag vet inte hur jag ska bli av med honom, eller om jag vill bli av med honom. Han smsar mig hela tiden, ringer, blir tjurig när han inte får tag i mig, gullar...

Är hos mamma just nu, har inte varit här på ganska länge så jag måste typ. Frukosten imorgon klarar jag smita ifrån, men middagen vet jag inte, därför vågar jag inte äta något även om jag är hungrigare än vanligt just nu, plus att jag är snurrig hela tiden nästan. Så jag ska inte träna något eller så. Kanske kan komma till A lite tidigare imorgon så att jag slipper middagen hemma, men tvivlar på det. =/


Kommentarer
Postat av: Anonym

men snälla rara du vill ju uppenbarligen inte ha A så det snällaste mot honom och dig själv är väl att bryta nu. Han verkar ju satsa på ett förhållande medan du inte vill det så säg åt honom. Då visar du ju J samtidigt att du inte vill ha någon annan. Lycka till!

2008-06-24 @ 18:52:44
Postat av: Anonym

TA J TA J :D SKIRV MER SKIV MER :D I love it ;)

2008-06-24 @ 23:12:03
Postat av: ems

GE MIG HÅRET???????? :)

2008-06-25 @ 01:36:46
URL: http://emsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0