msn

Jag vaknade för några minuter och efter en del funderande på mig och J igår så bestämde jag mig för att jag ska skriva till honom. Gud så patetiskt detta låter, skriva över msn... Suck.

Men jag skrev iallfall till honom för ungefär 2 min sen, han har fortfarande inte svarat, jag är sååå nojjig, tänk om jag har gjort bort mig nu?

****** (jag) säger:
hej (:


.....


uppdatering:

Han svarade tillslut, åh jag blir så löjligt lycklig av honom.

J säger:
tjoooo... sry, jag var i duschen
Jag säger:
Jahaaa, okej. :P
J säger:
jag tänkte skriva till dig igår J*** ;) (mitt fuuuuuula smeknamn som även L mitt ex gillade att använda...)
Jag säger:
:D varför det då?
J säger:
måste man ha en anledning till att skriva till dig? :F
Jag säger:
Nej självklar inte. :P Tänkte bara att vi liksom inte brukar snacka...
J säger:
nesh, synd kansk?
Jag säger:
joo,ja, det är det kanske...
J säger:
mmmmmmm. så du är tillsammans med A****?
Jag säger:
Jag vet inte riktigt.
J säger:
vadå "vet inte"???
Jag säger:
Ja, jag vet inte. Är kanske inte säker på han?
J säger:
Han är väll sjysst?
Jag säger:
ah, men det krävs väl mer.
J säger:
va inte för hård mot han, han klarar inte att ersätta MOI :D:D:D
Jag säger:
Nej, det gör han ju inte.. :P
J säger:
... :P de e därför jag är singel
Jag säger:
Vadå, varför?
J säger:
ingen kan ersätta dig. ;)
J säger:
så kan livet va ibland, nu måste jag in till stan. Lycka till med A... eller med mig. ;) puss
Jag säger:
Eh, jaha. puss

Åh...

Vad vill han egentligen? Det känns som han vet exakt vad jag känner, men vill reta mig, som vanligt.
Men så underbar han är, "ingen kan ersätta dig"... Förlåt, jag vet att ni inte läser min blogg för att läsa om sånt här, men det är en del av mitt liv. J är den enda som kan få mig på andra tankar. J är den enda jag skulle bli frisk för.

Kommentarer
Postat av: lina

Lugn, han svarar nog snart, är väl på toa eller nåt. Men lycka till!

2008-06-23 @ 13:12:11
Postat av: emma

jo de är sånt där som är kul å läsa :)! eller inte inte bara, men du vet, allt som har med ditt liv å göra är intresant kontigt nog :S

2008-06-23 @ 13:43:04
Postat av: Anonym

take him ;p

2008-06-23 @ 14:35:27
Postat av: Anonym

take him ;p

2008-06-23 @ 14:35:35
Postat av: Anonym

fortsätt skriva om grabbarna! jätte kul att läsa om :) hare <3

2008-06-23 @ 15:28:25
Postat av: s

håller me, skitkul o läsa :))

2008-06-23 @ 16:24:23
Postat av: Camilla

jag vet att han va en idiot, men av ngn konstig anledning tkr jag att du ska satsa på honom...

2008-06-23 @ 17:42:32
Postat av: Anonym

om han verkligen gör dig glad, så borde du satsa på honom.. för bådas skull! Ni är gjorda för varandra!

2008-06-23 @ 20:37:01
Postat av: Camilla

Personer som gör en glad ska man inte släppa!

2008-06-23 @ 21:41:15
URL: http://cvb.blogg.se/
Postat av: EvE

Vänta och se vad som händer. Ni har ju gjort varandra så illa. Ta det lugnt och känn efter vad du vill så hinner han kanske inse att han inte vill ersätta dig. Man ska vara med folk som får en att må bra och den där A verkar du ju mest tycka är jobbig så strunta i honom.

2008-06-23 @ 22:32:40
Postat av: EvE

Vänta och se vad som händer. Ni har ju gjort varandra så illa. Ta det lugnt och känn efter vad du vill så hinner han kanske inse att han inte vill ersätta dig. Man ska vara med folk som får en att må bra och den där A verkar du ju mest tycka är jobbig så strunta i honom.

2008-06-23 @ 22:33:13
Postat av: Joana

Det är ju dig vi vill läsa om :)



Men seriöst...jag tycker du ska strunta i A, du vet ju att ditt hjärta finnsnågon annanstans. Du behöver inte visa någon nånting genom att vara med honom eller för att glömma...för det kommer du inte att göra. Om du inte gör det själv.. :) Tyvärr



Kram

2008-06-23 @ 22:58:20
URL: http://atletico.blogg.se/
Postat av: Maria

Satsa på J!! han tycker säkert fortfarande om dig, strunta i A om han inte ens känns rätt för dig?

J for president!

2008-06-24 @ 18:24:53
Postat av: Hannah

Det ar jatteroligt att lasa mer om ditt liv :)

2008-06-24 @ 21:46:29
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: AnnaP

vi läser din blogg för att vi gillar DIG! allt som har med dig att göra =)



jag tycker du ska börja "flirta" med J igen, så att han vet att du är intresserad. Och gör klart för honom att A inte ALLS egentligen är intressant. så skulle jag ha gjort. om det är J du vill ha, GO FOR HIM. vad är du rädd för liksom ? ;)

2008-06-25 @ 02:05:19
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Ida

Trodde verkligen inte att det fanns människor som fortfarande använder sig av smileys, men jag hade visst fel.

2008-06-27 @ 21:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0