tisdag

Idag under min ganska långa lunch har A varit på mig som ett plåster. Herregud, folk börjar alltså redan se han och mig som ett par? Jag vill ju inget med honom, eller...?  J glor mer än vanligt, jag tycker synd om honom, vackra, underbara människa. Men så hemsk han har varit mot mig... Jag hörde från en killkompis att J inte brydde sig om några tjejer längre. Att han bara ingorerar alla. Så med andra ord kan ju B glömma honom. :) Haha, vi är fortfarande ovänner. Hon har sagt massor av annat taskigt nu, och jag har väl inte direkt varit en ängel heller... Men jag orkar inte med henne just nu om hon ska hålla på som hon gör. Kompisens ex ska man hålla sig borta ifrån.

Funderar på hur jag ska göra med grillningen i helgen. Haha, B får inte vara med? :P Men iallfall, kyckling? Usch, jag får ångest när jag tänker på de... Vad ska jag äta? Om jag äter kyckling kan jag ju smussla undan endel också, men vad kan jag äta till? För jag kommer ju bli tvungen att äta lite iallafall. Eller så kommer alla grilla korv, usch. Då får jag komma undan på något sätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kyckling kan du tryggt äta, det är sjukt magert och innehåller knappt några av de förhatliga kolhydraterna. det är nämligen proteinerna som är vår bästa polare i det här racet. synd att så få har fattat det. snabba kolhydrater får mig att krypa ur skinnet. heja protein!!!

2008-06-03 @ 21:22:45
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: melissa

öh B verkar ju helt knäpp. på bdb lät det som ni var bästa vänner och hon tyå åååh gumman blöblöö och sen går hon på han själv. så jävla typsiskt tjejer!!

2008-06-03 @ 21:31:35
URL: http://journeyintothin.blogg.se/
Postat av: Anonym

bli vegetarian (eller vegan om du pallar), det är en asbra ursäkt för att inte äta skitmat

2008-06-04 @ 10:39:35
Postat av: Mysco

Säg att du fått magsår och din mage inte klarar av feta saker just nu...då kan du komma undan med kyckling och sallad och slipper tillbehör...

2008-06-04 @ 14:20:04
URL: http://www.metrobloggen.se/mysco
Postat av: Oskar

Har du aldrig tänkt på att, om din kompis B, skulle se den här bloggen och genast fatta att det är du... Eftersom hur ofta händer det exakt likadant två ställen i sverige... Som det här med J och hans tvilling?

2008-06-04 @ 16:40:43
Postat av: Oskar

Har du aldrig tänkt på att, om din kompis B, skulle se den här bloggen och genast fatta att det är du... Eftersom hur ofta händer det exakt likadant två ställen i sverige... Som det här med J och hans tvilling?

2008-06-04 @ 16:41:23
Postat av: B

Har du nån mail adress?

2008-06-04 @ 18:46:45
Postat av: wANAbe

Hej!

Jag är ny på bloggen.

Hoppas det är ok att jag länkar dig?



Kram

2008-06-04 @ 19:07:08
URL: http://fatsoproana.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är verkligen fegt att satsa på sin kompis ex, stå på dig tjejen!

2008-06-04 @ 19:07:36
Postat av: Lisa

en kompis till mej hade sex med mitt ex, snacka om att jag ville slå ihjäl henne. Stå på dig! Man gör fan inte det. EX och POJKVÄNNER är förbjudet, det är en oskriven lag ALLA VÄNNER bör veta.

2008-06-04 @ 19:19:56
Postat av: Nikki

fixa ihop ett eget grillspett... en majskolv som du delat, champinioner, zuccini, paprika, ....



try enjoying it!



//Bonie

2008-06-04 @ 20:38:26
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Nikki

fixa ihop ett eget grillspett... en majskolv som du delat, champinioner, zuccini, paprika, ....



try enjoying it! =)



//Bonie

2008-06-04 @ 20:38:31
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0