tråkigt inlägg.

Idag har jag gjort absolut inget. Hur skönt som helst. Inte ätit, inte tränat, inte pratat med A. Dock har jag pratat med J, på msn alltså. Helt vanligt bara, inget om mig och han, inget om A. Bara ytligt prat. Undrar om han ångrar vad han sagt? Tänk om han tror att jag verkligen vill ha A? Hur ska jag bli av med A? Som sagt, jag har mycket att tänka på. För mycket. Jag vill kunna koncentrera mig på mig själv. Men som tur är så har ju maten och träningen blivit en del av min vardag, så jag behöver inte direkt tänka efter utan jag bara undviker maten automatiskt. Det är skönt. Men jag är så jävla trött på att känna hungern värka i magen 24/7. Jag är trött på det. SÅ trött på det. Jag orkar egentligen inte stå emot det längre. Men jag gör det automatiskt. Tänk om jag var en vanlig person som vaknade upp på morgonen, gick in i köket och åt frukost. För att det gör man på morgonen, äter frukost. Fyller en tallrick till brädden med mjölk och fyller sedan på med flingor, eller brer mackor med smör, kanske skinka eller ost på? Ett glad juice till det. Tänk om jag aldrig kom in i detta. Skulle jag gilla mig själv då? Hur kan någon gilla mig? Nej. Det går inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

i think of you

2008-06-26 @ 22:49:16
Postat av: Johanna

Jag kan inte säga det bättre själv, stay strong

2008-06-26 @ 23:51:40
URL: http://missg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0