tönt

Förlåt för att jag inte bloggat på flera dagar. Börjar kanske bli lite irriterande för er? ;) Ja, det känns som att jag börjar varje inlägg med att be om ursäkt.

Det har blivit så lite bloggning eftersom jag faktiskt slutat nian. Jag är inte så jätte ledsen eftersom jag ändå kommer ha kvar de vänner från klassen jag umgås med, jag brukar inte vara så närvarande i skolan. Alltså har jag inte fått så bra kontakt med särskilt många.

Har inte träffat A sen avslutningen men jag ska inte klaga, eftersom jag istället har träffat J. Vi har inte träffats i som att träffas ensam och göra något. Utan han har varit i närheten av mig flera gånger i helgen och jag trivs när han är med. Vi kan sitta och titta på varandra i evigheter. Jag vet att han har varit en idiot, båda har varit idioter. Vi har gjort slut och jag är nästan tillsammans med A. Men det känns så rätt.

Men i helgen har jag dock ätit för mycket. Jag har inte en blekaste aning om hur mycket kalorier allt har innehållit. Panik. Jag vet att jag skrev om att jag var trött på detta. Men om jag inte mår bra nu, hur ska jag kunna må bra genom att äta mig tjock och låta alla veta att jag innerstinne är en deprimerad patetisk tjej som är besatt av en töntig sak som sin vikt? Ja, jag kanske är patetisk. Jag kanske inte ens har anorexi, ni kanske har rätt. Jag kanske bara är en tönt.

Kommentarer
Postat av: N

Jag har följt din blogg ganska länge och är väldigt intresserad av ditt liv. Jag har dock en fråga och det är hur du gör buljongsoppa, min blir aldrig god :/

2008-06-16 @ 19:20:12
Postat av: v

du är ingen tönt, det tkr jag iaf :)



kram <3<3

2008-06-16 @ 19:27:15
Postat av: sofie

du är verkligen ingen tönt. jag beundrar dig

2008-06-16 @ 20:21:43
Postat av: andrea.

du är den starkaste personen som jag vet. hur kan du fortsätta såhär? jag menar.. jag tycker det är starkt gjort. men hur hade du tänkt dig i framtiden? ska du fortsätta såhär föralltid? du verkar verkligen vara en underbar människa! och du skriver att du funderar på att prata med någon? det tycker jag verkligen att du ska. för jag har känt likadant, gjort likadant. det är inte så farligt som det verkar, att snacka med någon menar jag. du kanske inte bryr dig om vad en som jag tycker, men ta vara på dig själv!

för du förtjänar det. det vet du.

jag känner inte dig, men önskar dig all lycka i framtiden.

leta upp någon du litar på till hundra procent, och prata ut. det kan gå fel, men det kan kännas hundra procent bättre. tro mig, jag vet.

pussar! och kom ihåg, det finns folk som bryr sig.

2008-06-16 @ 20:44:00
Postat av: linda

japp, du är en tönt =)

2008-06-17 @ 12:58:52
Postat av: ravenous

usch nej du är verkligen ingen tönt. alla har vi dåliga dagar, försök tänka på dom positiva och kämpa på. alla kan gå ner i vikt om det nu verkligen är det du vill. btw, glöm J. HAN värkar vara en tönt.

2008-06-18 @ 09:27:18
URL: http://nothingtaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0