J <3


Idag har jag suttit inne vid datorn hela dagen, varför? Jo, jag har pratat med J. Gullat hur mycket som helst. Han också alltså. Han är så söt. Han sa att han saknar mig och vill träffa mig snart. Ska jag? Ja. Självklart, jag skulle gjort det även om det var riktigt fel att göra det. J är så fin. Han är en sån person jag aldrig kommer glömma ett enda tillfälle med, varken de bra eller de dåliga.

Idag kommer B och C hit och vi ska nog ut sen. Kan bli lite alkohol så jag vågar absolut INTE äta idag. Jag ska faktiskt träna nu, måste bara dricka lite vatten innan för jag känner mig lite matt och snurrig... Ingen mat på hela dagen, klarar jag det? Klarar jag det med ett kylskåp fullt av mat? Jag måste komma på ett sätt att koppla bort hungern, se till att sysselsätta mig hela tiden. Annars tar hungern över.

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad kul att det verkar bli bra mellan er igen :)

2008-06-28 @ 10:21:34
URL: http://drinkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0