tänka

Idag ska jag isolera mig från alla.
Jag har stängt av mobilen, jag ska inte in på bdb, inte logga in på msn. Jag orkar inte tänka på alla människor i mitt liv just nu. Jag ska träna idag. Sen ska jag ta ett långt bad, ett varmt bad för en gångs skull. Ligga där och bara tänka. Det är jobbigt när jag tvivlar. Jag har gjort det tidigare, en sida känner att det är nog, att detta inte är vägen till lycka, andra sidan känner ångesten över att bli tvingad att äta, släppa kontrollen och bli normal... tjock?

Jag har klarat mig ur tvivlandet innan, låtit den andra sidan ta över och fortsatt som vanligt. Jag vågar inte riktigt släppa detta, vad är jag utan träningen och en strikt diet? Inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0