perfekt.

Jag har tänkt hela dagen. Kunde dock inte hålla mig ifrån att logga in på bdb och msn lite fort. J var inne, jag ville sååå gärna skriva till honom, vad som helst, bara "prata" lite. Jag tryckte upp hans ruta som vanligt, världens finaste visningsbild världens finaste namn. Så helt plötsligt står det J***** skriver ett meddelande. Pirrade faktiskt till i magen, vad vill han? Så försvann det, jaha, han slutade skriva. Men så börjar han igen. Men slutar efter ett tag, sen blev det inget mer. Jag är så nyfiken, vad ville han? Eller ville han precis som mig bara prata lite? Som vanligt? Sen plingade det till och det var A som skrev. Den där A.... Suck.



Ja, just det. Tänka. Jag kom inte fram till något alls. Oavsett vad jag bestämmer mig för att göra kommer det säkert fortsätta som vanligt så jag kanske bara ska ge upp? Jag ger upp, okej. Tillbaka till vardagen. Jag ska bli perfekt. Jag måste rycka upp mig, mina vänner har börjat märka att det inte är 100 % bra med mig. Det är bara att le och gilla läget. Jag ser fram emot framtiden, då ska jag vara smal. Perfekt.

Kommentarer
Postat av: LeEmma

Tänk om du skulle ta mod till dig och skriva hej till J? Jag menar, om du tar första steget kanske han vågar säga vad han vill. Det vekar ju onekligen som att du vill ha honom tillbaka.

2008-06-23 @ 01:07:27
Postat av: Fyr

Håller med "LeEmma". Varför kan du ta första steget och skriva till J.

Åhh, när jag började läsa tänkte jag yesyes, här kommer första steget på J's och J's återförening. :)

Men, jag var visst alldeles alldeles för ivrig. Som det verkar så trivs ni båda bäst med varandra.

Varför inte ge det ännu ett försök?

2008-06-23 @ 01:24:05
URL: http://fyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0