tisdag

Jag har varit med A hela dagen, ville egentligen inte alls... Jag orkar inte med honom, hans personlighet, att han är så på. Han tyckte att jag skulle sova hos honom inatt men jag sa att jag har mens och att jag helst vill vara hemma. Big lie, jag har inte haft mens på länge nu. Skönt. Men kanske får det efter allt jag ätit nu i helgen? Varje gång jag får mens känns det som att jag har misslyckats.

Har tänkt på J hela dagen. Jag vill inte erkänna det egentligen, men jag tror jag vill ha honom tillbaka. Men jag vet inte säkert. Nu av någon anledning har jag ju fått A efter mig.

Nu ska jag ut och springa springa springa. :) Jag är ensam hemma så jag ska träna hela natten... Nästan. :P

Kommentarer
Postat av: Nikki

Känner oxå att mens=misslyckande... Vet att jag inte borde, men att fucka upp den är succes!! =)

2008-06-21 @ 17:49:23
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0