tankar

Jag orkar inte ens be om ursäkt för att jag inte bloggat, känner mig så tjatig. Men jag är tacksam för er som fortfarande orkar klicka in er här, jag ska försöka bli bättre på att uppdatera, lovar! =)

Okej det tar emot att säga det, men jag hade sex med A. Jag vet, jag är hemsk. Läste att jag kallade J för "min älskling" i förra inlägget, herre gud... Jag vet inte vad jag vill och vad jag håller på med. Allt är så tilltrasslat. Jag har så mycket att tänka på. Jag har ju funderat på att kanske ge upp det här.. Hur nu det ska gå till, men berätta för någon? Nej... Jag kommer bli tvingad att äta. Kanske kan jag bli frisk på egen hand? Ååhh... Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Är det värt att leva det här livet? Kommer jag någonsin att bli lycklig av detta? Jag hatar att tvivla, det var bättre när jag trodde hundra procent på detta.

Gillar jag J? Gillar jag A? NEJ. Jag vet inte hur jag ska bli av med honom. Skulle det funka med J? Nae... Jag vet ingenting längre.

Så, ett snurrigt inlägg med tusen tankar, typ.

Kommentarer
Postat av: ems

jag tycker du ska starta om, skita i båda och tillägna mer tid åt att bli frisk. jag tror de är bra om du berättar för någon, för du mår inte bra.

Du kan göra nått bättre med livet än att tänka på maten och att bli perfekt hela tiden. Ingen är perfekt. Om du visste hur mycket jag åt på en dag skulle du nog spy. Förut tänkte ja lika mycket på mat som dig. Jag är grymt glad över att jag slutade.

Jag tror du behöver nån att säga det till. För vi på datan är bara råd, och vi kan inte styra nått för dig. Säg till någon du känner eller känner trygghet för.

När du är äldre kommer du tänka "fan vilken idiot jag var som lyssnade på alla som läste min blogg och mina pro-ana vänner" seriöst. jag lovar. du kommer tänka så.

2008-06-22 @ 00:54:01
URL: http://kupari.devote.se
Postat av: Camilla

svar nej, man blir inte lycklig även om man är smalast i hela Sverige. Problemet sitter trots allt inuti huvudet och det är det du MÅSTE få hjälp med! Vi säger att du blir så smal som du vill, okej sen då? Kommer du vara lycklig och allt frid och fröjd? Ärligt, Nej eller hur?! Det är så jävla mycket mer komplicerat fast det vet du nog själv.. så snälla lilla du, sök hjälp för det är värt det i slutändan, jag lovar.

2008-06-22 @ 01:04:00
URL: http://cvb.blogg.se/
Postat av: Anonym

du måste försöka bli frisk.. :( berätta för nån du verkligen litar på, jag lovar att hon/han kommer förstå och vilja hjälpa dig. det kommer säkert vara jättejobbigt med allt i början men det är SÅÅ värt det! tro mig!

2008-06-22 @ 01:05:59
Postat av: AnnaP

Jag tror att du behöver tid för dig själv. Du behöver komma på vem DU är, vad DU vill med ditt liv (och ja, jag vet att du inte är så gammal, men det är aldrig för tidigt att börja tänka på det!)



för att ens lyckas med ett förhållande så måste man vara nöjd med sig själv. man kan inte älska någon annan om man inte älskar sig själv, sägs det ju.

2008-06-22 @ 13:59:42
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Annizh

Håller med ovanstående.

Skit i de och ägna dig åt dig själv. Det är tufft att glömma men det finns fler. Ägna dig åt dig själv ett tag, försök bli frisk. Börja med lite och flytta dig sedan uppåt. Du måste försöka, du måste.

Sen du kan du flirta på kilalr igen, eller kasnek borde säga EN kille.

2008-06-22 @ 15:50:13
URL: http://annizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0