träna

Kom hem ifrån skolan för en stund sen, A frågade mig om jag ville följa med hem till honom efter skolan men jag sa faktiskt nej, skyllde på att jag är för trött. Fast egentligen är det för att jag verkligen måste träna. Fick nyss ett sms från honom: "Hoppas du inte dissar mig nu? Jag som tyckte allt gick så bra... <3"
Usch. Förlåt, visst är det gulligt att han bryr sig, men vi är liksom inte tillsammans eller något sådant, han skrämmer ju iväg mig som han håller på. Men nu ska jag inte tänka mer på honom, för jag ska träna träna träna. Ska träningscykla lite i minst 45 min sen dansa och göra situps, armhävningar, ryggövningar, utfall osv. Detta kommer bli den jobbigaste dagen på länge. Jag hatar ju verkligen att träna, men det ska bli skönt att kunna gå och lägga sig med gott samvete. =)


Kommentarer
Postat av: elina

den där svarta tjejen.. hon såg verkligen ut att vilja dö, se hennes ögon.. :/

2008-06-11 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0