Å N G E S T

image304

Är hemma ifrån J nu. När jag kom dit hade han skor och jacka på sig och tyckte att vi skulle till ica... och handla godis. Jag fick panik men det gick väl okej. Vi skulle köpa lösgodis och jag la ner massor av sockerfritt godis. Åt bara av det, har bara lite panik över att jag inte vet hur många kalorier det var i det... Men jag och J hade det hur mysigt som helst! ;) Åh, han är helt underbar! Åt en macka och drack ett glas juice till frukost, blir ingen mer mat idag. Vågar inte chansa. Blir massa träning idag. Vill verkligen inte, men jag måste.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart hittar du alla fina bilder som du har i din blogg?

2008-03-08 @ 17:56:10
Postat av: Anonym

"vad" är ni två nu? tillsammans, på g, kk? haha

2008-03-08 @ 20:03:59
Postat av: Isabell

Vill bara tala om att jag varit i precis samma sits som dig. Inte ätit, tränat o sv. Gick ner 20 kg men tvingades snart av omgivning att gå upp 6. Nu hetsäter jag istället och kommer garanterat gå upp allt inom snar framtid. Efter tre bigmac&co, 1 liter glass, 1 påse chips och 1 kg choklad kan vi snacka Å N G E S T.

2008-03-08 @ 21:38:31
Postat av: faker

anonym 1: google :P

anonym 2: på g eller tillsammans tror jag;)

isabelle: usch, stackare :/

2008-03-09 @ 19:20:55
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: Anonym

lilla vän, du måst söka hjälp, snälla! och lyssna inte på alla sjuka kommentarer du får! jag mår grymt dåligt av att läsa din blogg.

Livet ska inte vara såhär för dig!

2008-03-10 @ 19:42:48
Postat av: Majken

jag vet att det är svårt. jag har själv varit där, för mig kom det en dag då jag själv insåg vad jag gjorde mot min kropp och jag visste att jag var smartare än att fortsätta. Idag är jag en välmående normalviktig tjej. Visst kommer det stunder då jag får ångest, men i regel är jag nöjd med mig själv och jag kommer aldrig att ångra att jag slutade svälta mig själv.
Vi har mat på bordet och ska vara tacksamma för det. Det finns så många människor som tvingas svälta, så var glad över att du får tre mål mat varje dag.

jag tror på dig och vet att du kommer att klara det, du måste bara tror på dig själv!

2008-03-11 @ 17:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0