alone

image330

Jag är helt ensam hemma nu. Köpte en väska med en scarf och ett par solglasögon till pappas flickvän, ja, pappa betalade ;) Orkar inte lägga ut pengar på henne annars. Men nu är dom (pappa, hans flickvän och syster) iväg och jag är ensam hemma! Det är skönt. Känns lite fel att sitta hemma och ha tråkigt på en fredag bara. Jag har ätit ett päron för en stund sen, ska snart på träningscyklen sen blir det ett bad tror ja :)

Har ni någonsin tänkt på att min blogg är helt reklam fri? Jag är pro ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Svara gärna på min fråga i bloggen angående att träffa någon genom internet!

2008-03-22 @ 08:28:16
URL: http://Beckaw.webblogg.se
Postat av: cassandra

mysigt att vara ensam hemma! Då kan man ju göra lite som man vill ;)

2008-03-22 @ 09:46:59
URL: http://darlingu.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vad tycker du om tjejer som har tjocka/ mulliga kinder?

2008-03-22 @ 14:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0