bättre

Mår mkt bättre idag. Fick bara en panikattack igår. Nu sitter jag och kollar in bikinis och baddräkter inför sommaren. Fasar inför det men ja.

image307
Lite roligt med färg, brukar mest ha vit eller svart. Men grön är fint, eller gul.

image308
Den här är egentligen inte alls min stil, men den är bara så galet söt!

image309
Fortfarande inte min stil, men jag gillar den!

image311
Lite mer min stil! Fast är inte så säker på den, skulle hellre vilja ha en svart tror jag..


image312
Den här älskar jag! Inte för att den är speciell. Utan tvärtom, för att den är vanlig. Vill inte ha något som drar till sig uppmärksamhet, speciellt inte på stranden.

image313
Älskar mönstret! Men tyvärr täcker den inte magen... Vill kunna dölja så mkt som möjligt. Vill verkligen inte visa upp min fläskiga buk.

image314
Också snyggt mönster, från samma märke, så klart.



Orkar inte kolla på fler, får sån sjuk ångest så nu måste jag träna :P Och förlåt för att jag har varit dålig på att blogga, och för att jag bara skriver sega inlägg, ska försöka hålla humöret uppe ;) både för min egen och eran skull!

 

Kommentarer
Postat av: Me

Jag går inte inte inte till stranden.

2008-03-11 @ 17:30:20
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se
Postat av: anonym for today

fyfan har också en jävla ångest inför sommaren.. och jag ska to.m åka utomlands, hemskt! annars badar/solar jag aldrig på sommaren.

2008-03-11 @ 17:47:00
Postat av: Hannah

Du kommer att se gorgeous ut i vilken bikini / baddräkt du sätter på dig. Du är lätt lika smal som någon av tjejerna på bilderna! Tänk på alla oss vanliga tjockisar istället, så kan du skratta gott ;P

2008-03-11 @ 17:53:58
URL: http://uglies.blogg.se
Postat av: SÅG DIG!

Jag tror jag såg dig idag på NK. Du stod med två kill tvillingar, var därför jag reagerade;). Såg ut som dig(jag har sett bilderna du hade på dig själv innan), du hade mellan brunt hår och en skinjacka.

2008-03-11 @ 18:06:55
Postat av: Me

Vad har du ätit idag? 4 (eller 3?) effedrin är mitt intag. Efter gårdagens skit. Blä.

2008-03-11 @ 18:31:14
URL: http://www.behindthesmileonmyface.blogg.se
Postat av: Anna

vart hittar du dessa underbara bikinis???

2008-03-11 @ 21:37:53
URL: http://allaboutus.blogg.se
Postat av: sara

Alltså,
det är skönt att du får stöd av dina läsare. De verkar många sitta i samma sits som du, vilket är sorligt, ja, men även bra. Nu kan ni hjälpa varandra och kommunicera med varandra.
Och ni som försöker trycka ner tjejen... vad är erat problem?
1. Hon tar inte åt sig ett jävla piss verkar det som.
2. Anorexia är en psykisk sjukdom. Hon är sjuk. Och ni trycker ner henne som om ni vore så jävla bättre själva?!?

Vad får ni ut av att försöka trycka ner henne? Ingenting. Det kan knappast vara mental tillfredställelse, för i sånt fall är det ni som är sjuka i huvudet. Please...

Jag vet att du inte behövar försvaras av någon som tror att den känner dig, men jag kände för det.

2008-03-11 @ 22:48:14
Postat av: malin

du kommer att dö,fattar du inte dt!
snälla ääääääääääääät innan dt e 2 late

2008-03-11 @ 23:13:27
Postat av: Jenny

skönt att du mår bättre idag iallafall! :)

2008-03-12 @ 14:45:31
Postat av: Anonym

DEN GRÖNA VA SNYGGAST :)

2008-03-14 @ 20:46:25
Postat av: EvE

Det här är din blogg...här behöver du aldrig låtsas eller fejka. Det här är DIN plats, din fristad, ditt Christiania.

2008-05-14 @ 10:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0