blogg.se

Jag har försökt blogga hela dagen men blogg.se har inte sammarbetart med mig. Är lite sur på några som kommenterat, jag var verkligen överlycklig igår, men vissa av er kan verkligen inte unna mig den glädjen! Jag orkar inte med er. Jag har träffat J idag, jätte mysigt men stämingen var liiiite annorlunda. Vet inte om det var jag som inbillade mig men det kändes så, inte särskilt förvånande men ja... Det lär ju bli bättre med tiden:) Får jag hoppas iallafall. Har ätit en portion havregrynsgröt och två äppel idag. Får inte bli något mer. Har nästan lust at låsa in mig själv här på rummet, är ensam hemma och vi har B&J's i frysen. Det bådar inte gott... :( Vill verkligen inte äta! Behöver pepp!

image335

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt kommer att bli bra, keep faith! och håll dig undan från sockerslisket!

2008-03-26 @ 20:12:08
Postat av: alice

äpplen*

2008-03-28 @ 09:33:24
URL: http://majalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0