dum idiot!!!!!!

sitter här halvt berusad med stelfrusna fingratr och maskara rinnnande nerför kinderna
JAG HAR FÖRSTÖRT DET ENDA RÄTTA I MITT LIV!
jkhsdudfshfsdhjfdjdjfjksf

oekj.
jag ska ta det från början:
jag skulle vara med B ikväll, någon kompis till hene ringde och snackade om någon fest. Vi hade tråkigt så jag fick låna kläder av B så bar det av mot festen som bara var ett kvartetr bort.
väl där så fick jag lite väl mycket dricka i mig, det kom mer och mer folk och allt blev mer och mer urkontroll. en kille började bli lite närgången och så strulade vi. inte bara lite kort och enkelt heller, efter ett tag börjar min DUMMA HJÄRNA fatta vad jag håller på med så hör jag någon säga mitt namn och J*** där står J och alla hans kompisar!!!!!! Jag knuffade bort killen och på något sätt kom jag hem, HEM? FÖRSÖKTE JAG INTE ENS PRATA MED J?! Rusade jag barar förbi honom?

Vad ska jag ta mig till? Jag ser ingen mening med mitt liv längre!!!!!! Jag älskar kärlek, kärlek håller mig vid liv!!!! Så gör jag såhär?! Jag tror aldrig jag gråtit såhär mycket i hela mitt lvi! Jag är den säsmsta tjejen man kan haaa jag vill bara lägga mig ner och dö. han kommer aldrig ta mig tillbaka! ALDRIG FATTAR NI?! Kommer ni ihåg i början när jag skrev om den snygga killen som börajt på skolan? Jag kommer ihåg. Hur glaf jag var. det var kul att gå till skolan. jag tänte på något annat än mat och träning. NÅGOT ANNAT BETYDDE NÅGOT FÖR MIG. jag vet inte varför jag skriver allt detta eftersom det bara gör mig mer ledsen. men jag är fan inte klok! FAN INTE KLOK. HUR KAN JAG? jag är inte bara äcklig på utsidan, på insidan också! nu vet jag vad L pratade om. Nu får Ls kompis som hon vill. jag håller på med andra. jag är inte trogen. döda mig. döda mig döda mig. JAG VILL BARA SPOLA TILLBAKA TIDEN. kan ma inte få göra det???? jag vill sudda ut detta misstaget mer än vad jag vill nå perfection, FÖRSTÅR NI NU HUR MYCKET JAG ÄSLAR HONOM? Han är mer värd än detta tjaffsaet om vikt. Jag vill bara ha honom

Kommentarer
Postat av: Alexandra

du måste prata med honom och förklara att du var full och att du absolut inte visste vad du höll på med och att det inte betydde något, om han verkligen älskar dig så förlåter han dig annars så var/är han inget att ha. Det kommer att vara en jobbig period men som allt annat går det över med tiden.. lycka till

2008-03-24 @ 05:12:11
URL: http://Alexandraa.tjejsajten.se
Postat av: Fegon

Fyllan spelar väl absolut ingen roll? Är man full så gör man ändå val oavsett om man inte kommer ihåg valen eller om man ångrar dom. Du sätter dig i denna sits på egen hand, skyll dig själv. Hoppas inte ens på sympati.

2008-03-24 @ 10:29:31
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: Hanna =)

M faktiskt, du är en idiot.
Kan du inte hålla dig i styr så ska du va singel!

2008-03-24 @ 11:48:33
URL: http://hannaekelund.blogg.se
Postat av: Anonym

det var väldigt dumt gjort av dig! Skulle du ta tillbaka någon som var otrogen? Otrohet är ju det värsta som finns, du kanske inte älskar honom trots allt? Om du gör det, gör ALLT för att få honom tillbaka ALLT så kanske det ordnar sig...

2008-03-24 @ 11:49:56
Postat av: Anonym

det ÄR en jävla stor skillnad på att va otrogen på fyllan och att va det nykter.
Man kan göra iprincip vad som helst när man är dyng.
Och ändå du hånglade baraa det kunde ha vart mkt värre..
Det du ska göra är att sluta dricka först och främst, iaf ett bra tag framöver.
Sen är det absolut du som ska ta initiativet till å prata me han.
Lycka till!

2008-03-24 @ 14:27:24
Postat av: Camilla

Men fyfan lägg av, ni ser väl själva hur dåligt hon mår av detta?? Låt henne vara eller ge ert stöd?

2008-03-24 @ 15:31:35
Postat av: bästa tjejen i världen

att strula med nån annan när man egentligen har kille känns bara ytligt. för du kände ju antagligen ingenting för den andra snubben, som du gör för J.
ytligt hångel gör väl ingenting eller.
jag tror det fixar sig. eller jag hoppas det gör det iallafall. pussss

2008-03-24 @ 17:31:35
Postat av: Anonym

smart skrivet bästa tjejen i världen (?!!). förlåt men det där var bland det dummaste jag hört. "ytligt hångel gör väl ingenting eller"

så om du hade en pojkvän som du var dödskär i går och hånglar upp en random tjej på fyllan, då tänker du såklart "äh men.. vafan. det var bara lite ytligt hångel. no worries" ?

2008-03-24 @ 18:04:04
Postat av: emma

nu kanske jag lägger mig i men.. ytligt hångel är väl sånt som oftast infaller i fyllan? fyllekåt skulle jag kalla det och jag tror inte att är ensam om att uppleva det när jag dricker. då vill jag helst ligga med alla på två ben, oavsett om jag har pojkvän då eller ej!
nejdu faker, visst var det fel men det var väl knappast känslor inblandat? gör ALLT för att få J tillbaka!!

2008-03-24 @ 19:07:21
Postat av: bästa tjejen i världen

jag vet hur det känns att bedra någon, bli bedragen och vara med någon som bedrar någon annan.

jag vet alltså hur det mesta känns och jag har varit med om dom flesta situationerna kring otrohet.
min pojkvän strulade med en annan tjej (han var inte ens full) och jag tänkte faktiskt att "äh men.. vafan. det var bara lite ytligt hångel. no worries"

2008-03-27 @ 20:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0