Hos pappa

image326

Är hos pappa idag! yes, yes, yessss! Det betyder = ingen onyttig mat. Är ensam hemma med syrran. Föresten vet jag inte ens om hon är hemma, kanske ska träna lite.

Imorgon måste jag in till stan och leta efter en ny skinjacka, kanske ett par jeans också, får se vad jag hittar!

By the way, ni som skriver att jag skryter; i inlägget "Så långt bort" har jag lagt upp en bild på en mage. INTE MIN MAGE. Jag sa ju inga fler bilder? Dessutom ni som tycker jag skryter när jag skriver att jag inte ätit något, det bryr jag mig inte ett piss om :) Jag skriver bloggen för min egenskull, för att skriva saker som jag inte kan dela med kompisar och familj. Jag känner mig stark och "duktig" när jag står emot mat, och då skriver jag det i min blogg, deal with it! :)

Kommentarer
Postat av: Melody

vf känner du att du måste försvara dig då? :P Lix, om du inte bryr dig så skit alla negativa:D

2008-03-19 @ 21:04:58
URL: http://www.absolutmelody.blogg.se
Postat av: Anonym

vet din syrra om dina ätstörningar?

2008-03-19 @ 21:53:02
Postat av: faker

Melody: Tycker inte att jag försvarar mig riktigt, ville bara förklara så jag slipper få kommentarer om det i fortsättningen, är ganska trött på det ;)

Anonym: Nej

2008-03-19 @ 21:57:21
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: alice

faker, nu måste jag konfrontera dig!
du sa till kenza att hennes
ben verkligen var "to die for". Hon är lika lång som du och väger 50 kg.
Du har sagt tidigare i ett inlägg att du pendlar mellan 37,38 och 39. Hur fan går det ihop?
Hur kan kenza ha smalare ben än dig?
Du kanske ser DINA som tjocka, men då kan du inte se kenzas som smala?
:S
förklara för mig

2008-03-19 @ 22:20:40
URL: http://majalice.blogg.se
Postat av: faker

alice: Ärligt så vet jag inte hur jag ska förklara. Jag tänker mycket på det själv, jag vet ju hur mycket jag väger, jag vet vad mitt bmi är och jag vet att det är väldigt underviktigt. Men jag kan inte SE det. Jag kan inte se mig själv som den smala person jag är enligt min vikt och mitt bmi. Svårt att förklara... Men mina ben är en av mina tjockaste kroppsdelar så hon kan visst ha smalare ben än mig.

2008-03-19 @ 22:33:15
URL: http://faker.blogg.se
Postat av: xXx

i sin egen blogg måste man la förfan få "skryta" lite om sej själv. Förstår inte varför de är så fult. Klart man måste få skriva av sej när man känner sej snygg/bra/duktigt osv. Speciellt när folk ändå inte vet vem du är irl så är de bara att "skryta" på.

2008-03-19 @ 23:03:28
URL: http://xxxsecrets.blogg.se
Postat av: Anonym

jag får ofta höra att jag inte är likadan i verkligheten som på bloggen. då undrar jag om folk är dumma i huvudet på riktigt eller om de bara låtsas vara det.

hallå, bloggen är för fan bara ett stycke text som speglar det man vill visa för tillfället. att ställa någon till svars för vad som händer på en fuckin internetsida är till för folk som inte har ett liv.

okej, säg att någon nu har snott en bild, eller säger emot sig själv eller något annat "konstigt" - jaha, vad skall man göra åt det, ringa påven eller???

2008-03-19 @ 23:55:21
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: mrs smith

bilden på magen blir jag lite fundersam på.
Förut hade du en kategori med "ego-pics" där fanns just den där bilden, jag minns den. Varför lägger du upp den där och säger att det din mage? och nu säger du att det inte är din mage? liksom, what's the deal Faker?

2008-03-20 @ 14:36:54
Postat av: Anonym

ring påven

2008-03-20 @ 18:59:22
Postat av: faker

mrs smith: Nej, inte just den bilden :) En liknande bild ja. Det var jag på den. Denna bilden är på en mycket finare mage, från en annan vinkel och med svart bakgrund.

2008-03-21 @ 12:37:44
URL: http://faker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0