ingen mer konditionsträning :(

Eftersom jag har ont i fötterna, under fötterna, trampdynorna eller vad man ska säga, ni fattar vad jag menar? Gör svinont. Har haft ont där ett tag men nu känner jag att jag knappt kan gå längre = ingen mer dans, inget springande, inga promenader och inget cyklande. Hoppas att det går över snart, någon som vet vad det kan bero på? Kanske är för tungt att bära upp mig? Gud så hemskt... så fet jag är. Nu får jag iallfall satsa 100 % på situps, armhävningar och sånt... Den tråkigaste träningen :(

image336

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej. Jag vet vad det är. Du är inte för TUNG! utan tvärtom, du är för smal. Kroppen har tagit allt annat fett på kroppen och förbrukat det som bränsle och nu har den inget annat val än att börja ta fettet (!) från fötterna. Så du står bara på benen i fötterna, så det är rätt förstårligt att det gör ONT. När det har gått så här långt så börjar kroppen ta fett från hjärnan för att kunna förtsätta att fungera. Jo hjärnan består även den av "äckligt" fett.
Detta säger jag inte för att vara elak. Jag lider till viss del av ätstörningar själv men jag vill gärna att du skall förstå. Visst får du avra smal, MEN det får inte gå för långt. Alldra helst vill jag att du skall bli nöjd med dig själv och det kan man inte om man är död. Och om kroppen tar fett från hjärnan så dör man- eller man mår iallfall INTE bra. Hoppas du inte tar illa upp för jag vill itne såra dig!

2008-03-27 @ 21:31:20
Postat av: cassandra

oj det låter inte bra, känns som att sandra vet vad hon pratar om, nej bara det inte går för långt. Men hejar på dig!

2008-03-28 @ 14:37:56
URL: http://darlingu.blogspot.com
Postat av: puh

USCH!!! kan ej fatta hur du kan gå runt och säga att du är fet!!!!!!!!! vet du hur mycket du trycker ner andra människor när DU, som väger kanske 37 kg och är nästan 170 cm säger att du är fet.
Du är äcklig

2008-03-29 @ 21:47:23
Postat av: Lo

Sandra har rätt,
Om din kropp börjar ta fettet från dina fötter för att använda till bränsle så är det inte en bra nyhet. Snälla tänk på det

2008-04-02 @ 10:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0