ja!

Jag har växt 1,5 cm sen jag mätte mig senast i höstas eller när det var! Betyder alltså att jag är 168,5 cm nu! Inte särskilt långt, jag vet ;) Jag vill så himla gärna åtminstone vara åtminstone 175 cm lång, men kanske åtminstone kan satsa på 170? Hoppas hoppas... Skulle troligen blivit längre om jag ätit mer :( Lite synd det, men det är värt det. Hellre smal än lång. Långa tjocka människor är det fulaste som finns! Alltså, av allt det finns, kort och smal, kort och tjock, lång och smal osv. Lång och tjock är det värsta, tycker alltid att långa tjocka människor ser ut som jättar.
image334

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är lång och smal, det känns jättehärligt!!

2008-03-25 @ 21:55:06
Postat av: jojo

Är det plötsligt något fel på att vara välbyggd?!
Jag ser ungefär ut som Míscha Barton på den där bilden
när hon har blekfeta ben. Men jag är nöjd! Och jag ska inte låta en ohyffsad tändsticka som du trycka ner mig! Jag ska fortsätta äta mig rund och FIN!

2008-03-25 @ 23:17:06
Postat av: jojo

Är det plötsligt något fel på att vara välbyggd?!
Jag ser ungefär ut som Míscha Barton på den där bilden
när hon har blekfeta ben. Men jag är nöjd! Och jag ska inte låta en ohyffsad tändsticka som du trycka ner mig! Jag ska fortsätta äta mig rund och FIN!

2008-03-25 @ 23:17:43
Postat av: Hannah

Du är ju lång, jag är 1.60, tror du man känner sig något kort eller?

2008-03-26 @ 15:17:52
URL: http://www.uglies.blogg.se
Postat av: T

Håller med dig helt! Jättar... Skitfult haha men kroppar som kroppar. Jag är 160 och smal så alltså kort och smal, folk kan ju ta miste på åldern då! Skitpinsamt...

2008-03-29 @ 12:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0