jag är den lyckligaste tjejen i världen

J tog tillbaka mig!!!!!!!!! Jag kan inte fatta att det är verklighet, jag hade nästan gett upp men ni peppade mig! Tack sötnosar<3 Han skällde lite på mig, frågade mig om endel saker och ställde några krav. Men efter ett tag var han glad igen, gammla vanliga J! Jag vet att jag inte känt han så länge men han är verkligen den underbaraste människan på jorden! Allt bara flyter på just nu känns det som, alla jobbiga problem är som bortblåsta. Mamma har slutat kolla vad jag äter och J är tillbaka. Jag är så lycklig, INGET kan bring me down:D okej, vet inte hur den meningen blev men ... haha! Jag kan inte beskriva hur glad jag är! Massa andrenalin har jag också, måste göra av med lite energi!

image333

Kommentarer
Postat av: Anonym

hurrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-03-25 @ 18:36:52
Postat av: Josie

Åh vilken tur du har gumman :)

2008-03-25 @ 19:11:53
URL: http://jealousy.webblogg.se
Postat av: bea

JA! :D

2008-03-25 @ 20:12:07
URL: http://ohbea.blogg.se
Postat av: Camilla

Fan vad glad jag blir för din skull!! :D

2008-03-25 @ 23:37:53
Postat av: H

Oj, det visar ju bara att du inte betyder all that för honom.. vilken kille som verkligen älskade en tjej skulle acceptera att den tjejen va otrogen? Du är förmdoligen bara någon tillfällig sysselsättning i brist på annat för honom. Du vet att verkligen INGEN och då menar jag INGEN kille tycker om såna bengetter som dig? Visst, smaken är som baken, men en anorexiakropp vill ingen kille ha. Så hoppas du har nått innanför pannbenet att väga upp det med sick looser.

2008-03-25 @ 23:39:57
Postat av: Anonym

Oh herregud. Förlåt att jag bara "kidnappar" dina kommentarer såhär. Men förstår inte hur man kan vara så jävla okännslig och korkad som H.

Jag vet MÅNGA killar som tagit tillbaka otrogna tjejer pga att de verkligen älskar dom, ingen som tagit tillbaka någon de inte verkligen verkligen tycker om.

Och att utala sej om vad ALLA tycker om är inget annat än korkat. Finns de verkligen någon som tror att de finns NÅGOT där ALLA tycker samma. Knappast, finns massa killar som gillar anorexia smala tjejer

2008-03-25 @ 23:53:18
Postat av: xXx

oj sorry glömde skriva namn på mitt inlägg. Jag som skrev de ovanför alltså.

2008-03-25 @ 23:55:15
URL: http://xxxsecrets.blogg.se
Postat av: H

Anonym: ja då är ju dom killarna också sjuka i sånt fall, samma sjuka skrot och korn.

2008-03-28 @ 13:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0